Kuinka kauan maito voi riittää jos vauva huolii tissin vain yöllä?
Ja siis yössä vain 1-2x.
Muuten ei huoli enää päivällä niin millään.
Ikää 8kk ja imetyksellä menty tähän asti. Nyt muutaman viikon ajan on koko ajan vähentäny tissittelyä ja nyt sit lopettanu kokonaan. En pumppaa, ei heru.
Kommentit (8)
mutta kai 8kk nyt maitoakin tarvii?
Ja kun ei korviketta saada vielä menemään edes dl päivässä niin siksi olen imettänyt sit öisin ton kerran, kaks
Tarkoitus onkin lopettaa kun alkais huolia korviketta jostain.
itseasiassa yöimetys pitää maidontuotannon oikein hyvin käynnissä, silloin olet rentoutunut, levännyt ym. Itse imetin 9kk öisin (6kk->1v3kk)
Tämä auttoi meillä.
Ja imettää voit ihan niin kauan kun maitoa riittää ja itse haluat. Korvikkeille ei ole kiire.
heti herätessä, hetkeä myöhemmin, unille mennessä, yöunia ennen, pimeässä huoneessa, niin että näkee jotain esim. tv:n...huoh...siis kaikki on kokeiltu.
Ei korvikkeita varmaan tarvita jos vauva suostuu rinnalle, mutta jos ei suostu on varmaan parempi yrittää antaa korviketta kuin olla ilman maitoa.
ap
joskus satunnaisesti alkoi imemään jos tarjosin välittömästi kun oli herännyt päiväunilta mutta nämä ihan yksittäisiä kertoja.
Aluksi lypsin päivisin mutta n. 9kk ikäisenä aloin antamaan päivisin korviketta jota tosin ei myöskään halunnut. Meillä juotiin vettä ja öisin tisuteltiin maitoa :)
Meillä kanssa meni päivän aikana korviketta n. 2dl
Huojentava tieto :)
Kaippa tämä siirtymävaihe on muillekin hankala??
etkö anna sille kiinteitä ollenkaan? yhtä hyvin voit lopettaa sen imetyksen jo...