Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en: vauva 9kk on keksinyt uuden harrastuksen:

Vierailija
28.02.2008 |

Ottaa suun täyteen ruokaa/maitoa ja purskuttaa ympäriinsä ja nauraa päälle. Mä yritän olla reagoimatta ja lasken hitaasti kymmeneen. Menny ihan pelleilyksi. Vinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ruoka pois, kyllä oppii jossain vaiheessa. Meillä meni pari päivää ja lopetti

Vierailija
2/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa varmaan kun et kummemmin huomioi. Siivoa puhumatta naama peruslukemilla. Oikeesti lapsi on vaan keksinyt uuden jutun. Ei sotke ilkeyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua anteeksi, mua vaan naurattaa tuo mielikuva purskuttelevasta ja nauravasta vauvastasi :) ei millään pahalla, omat lapset jo isompia ja muistan nuo ruoalla leikkimiset kyllä, oli tosi ärsyttävää silloin kyllä. Mutta nyt vaan naurattaa :)

Vierailija
4/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paska äiti jos näin suoraan sanon.

Vierailija
5/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nelonen, mutta tasan tarkkaan jos lapseni leikkii ruualla, lähtee ruoka pois ja seuraavan kerran tarjoilua on seuraavaan ruoka-aikaan. eihän lapsi muuten opi, mikä käytös on hyväksyttävää ja mikä ei, ellei käytöksellä ole selkeitä, välittömiä seurauksia??

Vierailija
6/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin niin perusturvallisuuteen liittyvä juttu.

Vierailija
7/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsen sen niin että ei ole nälkä. Jos vauvalla on oikeasti nälkä niin ei se silloin sylje ruokaa ulos suustaan.

Seuraava ruokahetki on sitten kun tuntuu että vauvalla voisi olla oikeasti nälkä, eli ei kellosta katsota noin pienen kanssa.

t. kuuden äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän