Voi voi Susannaa!!!!! :D " Susanna Sievisen ostaja ei tullut paikalle" :D
Susanna Sievisen ostaja ei tullut paikalle28.02.2008 08:59, päivitetty 28.02. 09:59
Kohuttu nettihuutokauppa sai nolon lopun. 7 Päivää -lehti paljastaa, ettei Susanna Sievisen treffiseuran 2000 eurolla ostanut huutaja saapunut paikalle naamiaisjuhliin.
- Hän oli kyllä maksanut huutamansa summan, mutta vetosi siihen, ettei saanut mistään lastenhoitajaa. En edelleenkään tiedä, kuka hän oli, Susanna ihmetteli 7 Päivää -lehdelle.
Deittiseuransa puutetta Susanna ei kuitenkaan harmitellut kovin pitkään. Hänet nähtiin suutelemassa naamiaisvierasta, jonka Susanna kertoo olleen vanha tuttu.
Kommentit (10)
Vierailija:
Onko toi edes laillista toimintaa Suomessa? kaupata itseään Huutonetissä?
Musta tuntuu että Susanna huusi itse tuon summan jonkun tunnuksilla ettei jäänyt ihan noloksi kun kukaan ei huuda...
Ja jos on varaa maksaa kakstonnia illasta niin saahan nyt hittovie sillä summalla hoitajankin lapsille! Mä oisin voinut sen lapsia mennä hoitamaan satasesta... Eli ontuva selitys huutajalta..
haiskahtaa huijaukselta...
Nolo susanna huusi itse itseään!
kyllä Sievisistä Jani-poika se säälittävä pikku paska on!
että jos mies lähtee toisen matkaan, se on naisen omaa syytä. Siltä se vähän tänkin keskustelun joidenkin tekstien perusteella vaikuttaa...
Ehkä miehellä meni pupu pöksyyn, pelkäsi että mihin pyöritykseen ja julkisuuteen joutuu Susannan kanssa.
Oikeasti. Ihmetyttää, että joku viitsii revitellä tällaisellakin asialla täällä. Tuleeko siitä jotekin hyvä olo?
Vierailija:
että jos mies lähtee toisen matkaan, se on naisen omaa syytä. Siltä se vähän tänkin keskustelun joidenkin tekstien perusteella vaikuttaa...
MUTTA
Susanna on antanu itsestään tosi tyhmän kuvan noilla kaikilla " tempauksillaan" mitä on julkisuudessa järjestänyt.
Ois vähin äänin hävinnyt, tehnyt fiksusti, ihan vaan jo hänen lapsiaankin ajatellen.
Ja tää viimesin huutokauppa oli kyllä pohjanoteeraus
vaikka ois kuinka hyväntekeväisyyttä!
-ap-
ei muka saanut lastenhoitajaa, anna mun kaikki kestää haha hah! Rahoja ei varmaan tarvii palauttaa, ihan tyhmää laittaa huutonettiin tollasta kun tietää mitä idiootteja siellä etupäässä pyörii.
Rahat meni hyväntekeväisyyteen joten toivotaan ettei kehtaa alkaa karhuamaan rahojaan takaisin, että ois edes aikuinen mies.
Voi elämä. Hei, mä olen kanssa ihan vetävän näköinen yh (paremman näköinen varmaan monen mielestä kuin sievinen). Voinko mäkin laittaa huutonettiin ilmon itsestäni. Että kaupataan treffiseuraa; lähtöhinta tonni.
Onko toi edes laillista toimintaa Suomessa? kaupata itseään Huutonetissä?