Laittakaa värssy, jolla kohteliaasti ilmoitetaan ettei haluta keneltäkään lahjoja
eikä osteta joululahjoja kellekään Käviskö: Minä en anna sulle, älä sinäkään anna mulle?
Tai: Sulle en anna edes säälistä, älä sinäkään viitsi minulle pakettia kääräistä?
Kommentit (20)
miksi en saa käyttää rahojani itseeni ja lapseeni vaan aina pitäisi olla jonnekin vinkuintiaan euroja lähettämässä. '
Rakentakoon neekerit itse kaivonsa ja lopettakoot woodoo-menonsa niin jää vuohia ruuaksikin ja maidontuotantoon. ap
ihmisille, että aikoo käyttää lahjarahat itseensä.
Älä lahjoja meille laita,
nyt ei syyllisyys maita.
Me ei aiota lahjoja antaa,
lähipubiin parempi massit on kantaa.
joulunalustekstiviestiksi tutuille ja sukulaisille
Rahat on loppu, sossuun on nyt hirveä hoppu, tuli tämä p*rkeleen lama ja loppuu meiltä pian kama.
siks on mulla teille askaa
en mitään teille osta taida jaksaa
ja teiltäkin olen aina saanut pelkkää paskaa.
en jaksa ruhoani kantaa
nostan katseeni tiestä
jos haluut mulle lahjan antaa
niin tarvitsen isomunaista miestä....
mutta mitähän mun ukko sanoo siihen jos lähetän hänen vanhemmilleen ja sisaruksille tuon värssyn tekstarilla? En aio lahja edes sukulaisia
Miksi pitää ilmoittaa? Joillekin on tärkeää antaa edes pieni lahja osoituksena kiitollisuudesta, välittämisestä. Miksi sinulle ei saisi sellaista antaa? Muistan itse kun anopin ja miniöiden kanssa piti SOPIA ettei anneta lahjoja. Se vei joulutunnelman... toinen antaa ja toinen ei. Mikä siinä niin ihmeellistä???
Tänä vuonna annoimme kaikki joululahjoihin varatut rahamme Pelastakaa Lapset RY:lle /MLL:lle/vastaavalle, toivomme, että te tekisitte samoin.
omiin ja lapseni alennusmyyntimenoihin joulun jälkeen. Mihinkään hyväntekeväisyyteen en anna mitään enkä kenellekään muille kuin itselleni ja lapselleni
Olen av-palstan yksi huonoimmista provoilijoista
ja aikani menee omiin provoihini vastaamiseen,
joten en ehdi ostaa joululahjola.
siinähän sulla on se vastaus,mitä sanoa toisille:
"18, kun en aio antaa kenellekään yhtään mitään vaan käytän kaikki rahani
omiin ja lapseni alennusmyyntimenoihin joulun jälkeen. Mihinkään hyväntekeväisyyteen en anna mitään enkä kenellekään muille kuin itselleni ja lapselleni".
katsoppas kun se kivasti sitten tuli sieltä sulta ihan itteltäs,kun pikkasen sait apua!!
jouluista mieltä sinne :)
En teitäkään aio mä lahjoa, se lahjominen vasta onkin kahjoa!
Mutta ainahan voin valehdella. ap
Tai Pelastusarmeijan joulupataan 5 euroa.
tunkekaa ne surkeat lahjanne vaikka oman mummonne kuusen alle"
annetaanko teillä lahjat periaatteella, mä annan sulle, jos sä annat mulle?
Tuskin voit sitä päättää, ettei kukaan anna teille.
Mä en ilmoittelisi asiasta ollenkaan. Jos ei tunne antamisen iloa, niin sitten ei kannata mitään hankkiakaan. Mutta jos haluat ilmoittaa, laita jotain
Tämä vuonna perheemme viettää lahjatonta joulua. Lämpimin ajatuksin Toropaiset
Tänä vuonna emme aio lahjoa ketään emmekä myöskään halua lahjoja.
Vastustan kulutushysteriaa. Lahjat eivät kuulu meidän jouluumme.
Tms. Parempi musta sanoa suoraan, kun jotain onnettomia värssyjä.
on muutakin iloa, kuin antaa lahjoja monta kiloa. Tehdään nyt sellaista taikaa, että annetaan toisillemme lahjaksi vain kallista aikaa.
että tänä vuonna lahjoitimme Kolumbian katulapsille kaikille oman Alpakan tai että joululahjarahat menevät tänä vuonna taloyhtiömme yksinhuoltajien virkitysrahastoon. Siinähän se sitten käy selväksi.