Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muut ujot äidit viihdytte perhekahviloissa ja kerhoissa?

Vierailija
27.02.2008 |

Itse olen melko ujo, enkä osaa luontevasti aloittaa keskusteluja vieraitten ihmisten kanssa. Lisäksi tuntuu, että suurin osa äideistä tuntee toisensa ja on kaikenlaisia kuppikuntia. Ei sinne osaa väliin itseään tyrkyttää. En tiedä viitsinkö enää käydäkään noissa paikoissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä lasteni takia. Vanhempi poika on kanssa tosi ujo ja arka, ja tahdon hänen tottuvan muiden lapsien seuraan. Olen lähinnä lasteni kanssa tai istun jossain katselemassa heidän leikkiään. Joskus vaihdan jonkun sanan jonkun äidin kanssa ja toki juttelen jos juttua on.

Vierailija
2/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ihmiset tulivat tutummiksi, on perhekahvila minulle viikon henkireikä. Eikä meillä ainakaan kukaan katso pahalla tai kummeksuen uusia äitejä, jotka eivät heti uskalla tulla keskusteluun täysillä. Käy meillä sellaisiakin äitejä, jotka selvästi haluavat olla enemmän omissa oloissaan, sekin on ok.

Käy vain sinnikkäästi, uskon että se palkitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta " seurustelin" ekat kolme kertaa lapsen kanssa. Sitten olinkin jo kuppikunnan jäsen ja tunnettu perhekerholainen.

Mun mielestä eläimien ja lasten kanssa on helppo olla ujo. Voi kohdistaa niihin huomion ja vaivihkaa vakoilla ympäristöään. Ja vasta helpon tilaisuuden tullen ottaa kontaktia muihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi