Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussasin tänään mutta varsin alhaisella HCG arvolla, kokemuksia?

27.02.2008 |

Löytyisikö vielä kokemuksia hCG-arvoista. Minulla eilen pp 12 arvo oli 253. Kuitenkin tuli pientä veristä tuhrua myös eilen. Tänään en ole ainakaan vielä sitä enää bongannut. Viimeksi ICSI-hoito päättyi kemialliseen raskauteen, joten pelottaa kovasti, että nyt käy myös niin. Tosin arvo on todella paljon enemmän nyt kuin viimeksi (silloin pp 14 arvo oli 62).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava kuulla, että kaikki hyvin!!

Itse soitin juuri klinikalle hcg-vastauksen, ja tadaa..... oli 27!! Käskivät jatkaa lääkitystä ja viikon päästä uusinta verikoe. Itse uskon että on arvot hiipumassa alas päin. Voihan räkä, että pitääkin olla näin epäselvää tämän!!!

Vierailija
22/24 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hcg-toimistossa toiminnat sekaisin vai miks näin monelle nyt tulee tällaisia pieniä arvoja... :( tulis nyt vaan niitä kunnon isoja arvoja, niin ei tarttis kenenkään jännittää turhaan. Etenkin tuossa alkuvaiheessa on ihan tappavaa odottaa seuraavaa verikoetta. Pidän peukkuja, et sullakin lähtee arvot nousuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sittenkin jo kiirastorstaina uuteen verikokeeseen, joten pääsee sitten kunnolla pääsiäisfiilareihin, kun saa piinailla ja kärvistellä koko päivän!!

Miten Titonialla on jatko sujunut, jos edelleen lueskelet täällä?

Vierailija
24/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin kerroin hcg oli silloin sen 7 ja uusintakokeessa täysin 0. Se oli kemiallinen raskaus eli alkio oli kiinnittynyt ja irronnut pian pois. Mutta elämä jatkuu ja uutta ja viimeistä PAS:sia huhtikuussa taas kokeillaan. Pakkasessa on enään yksi ampulli jossa 3 alkiota. Luultavasti, jos tämä viimenen ei onnistu niin lopetamme kaikki hoidot tähän. Onhan meillä jo yksi terve PAS poika vm 2005 ! Pikkukakkosta nyt kuitenkin yritetään ja toivottavasti se nyt tarrais kunnolla kiinni.

Onnea teille jotka kuitenkin olette plussanneet alhaisista arvoista huolimatta!