Jonathan vihreiden Tähti rukkasten kämmenpuolen väri! Musta vai ruskea?
Olen siis ostanut Jonathan tähti mallin babyhaalarin joka on vihreä-ruskea. Ostin samalla sydvestin ja rukkaset, mutta nuo rukkaset on ne Jonathanin omat, joissa kämmenpuoli on musta ( passaavat hyvin Jonathanin omaan vk-haalariin). Vihreä on sama kuin puvussa ja sydvestissä.
Silloin ei vielä ollut saatavilla niitä Tähti rukkasia, niin olisiko joku jo ostanut tai nähnyt nuo rukkaset ja kertoisi minkä värinen niiden kämmen puoli on. Oiskohan se sama ruskea kuin haalarissa vai sekin musta? Kiitos!
Kommentit (2)
Nuo tavalliset Jonathanin rukkasetkin on vissiin " normaalia" isompaa kokoa. Meillä on 0 koko tuolle 1 vuotiaalle.
Esikoisella (tyttö) taisi mennä tuo 0 koko vielä vajaa 2 vuotiaanakin.
Nyt esikoisella koko 2 ( viime vuoden malli) ja ikää vajaa 3v.
Taitaa siis jäädä kauppaan nuo Tähti rukkaset, houkuttelisi vaan se kosteussuoja niissä..
Tähti sydvesteistä sen verran, että minusta on jotenkin " lörpän" mallinen, onko muut huomanneet? Tai se reuna on aika kiharalla.. Vertasin tuohon esikoisen Jonathan sydvestiin, joka siis viime keväänä ostettu ja se on paljon siistimmän näköinen ( suorempi lieri/reuna).
No makuasia, mutta minusta se Jonathanin " oma" sydvestimalli oli parempi, kuin tämä uusi Tähti.
Minkähän takia Jonathan on tälläisen Tähti malliston laittaneet? Kuullut olen pelkkää huonoa ( rukkaset vedettiin pois, haalarin saumat ratkeilee jne..). Jonathanin omaan laatuun olen ollut tyytyväinen.
Meillä on vihreät tähtirukkaset, niissä kämmenpuoli on ruskea. Rukkaset on tosi leveät, koko 2 oli aivan liian suuri meidät 4v tytölle. Nyt yritänkin saada ne vaihdettua.