Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen odotellut raskautta nyt 4kk tuloksetta... Aikaisemmat raskaudet alkaneet heti.

Vierailija
26.02.2008 |

Kauanko te yrititte raskautta? Mikähän on noin kesiverto aika odotella raskautta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan JÄRKYTTÄVÄN pitkä aika! Kannattaa heti tänään soittaa terveyskeskukseen, jos ottavat sinut kiireellisenä vastaan. Täytyy olla jotain vakavaa vialla.

Vierailija
2/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan heti aamulla sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kanssa kaksi raskautta alkoi heti ekasta yrityskerrasta. mä veikkaan että keskiverto on joku puolesta vuodesta vuoteen. sinuna hakeutuisin gynelle varmaan muutaman kierron jälkeen, jos en edelleenkään olisi raskaana.

Vierailija
4/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, eikö tämä ookkaan niin helppoa.. mä en vaan viitsi mennä lääkärille kun ei oo ovistikut tms olleet käytössä vielä. Muutenkin epäilen, että rakastellaan liian harvoin.. alkanut jo ärsyttää oma mies tässä suhteessa.

Vierailija
5/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk on tosi lyhyt aika!

Vierailija
6/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että ovulaatiossa on jokin ongelma.

Vierailija
7/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota se vuosi ennenkuin uikutat. Anteeksi nyt vaan mutta ihan oikeasti ärsyttää kun ihmisillä on myös ihan oikeita vaikeuksia tulla raskaaksi.

Vierailija
8/8 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia saman partnerin kanssa, tutkimuksiin voi mennä jo 6 kk yrittämisen jälkeen.

(Mulla häiritsi imetys munasoun irtoamista. Kun imetys loppui, tulin heti raskaaksi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi