Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löllöpyllyt not 4-ever ! Jo 9. viikko meneillään!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piba

Pituus 161cm

Paino 86kg

31.1. 81,3kg

7.2. 82,2kg

Tavoite 66kg

hiiriemo

Pituus 158cm

Paino 58 kg

4.1. 56,5kg

11.1. 59kg

18.1. 58kg

25.1. 57,5kg

1.2. 57kg

8.2. 57kg

15.2. ei ilm.

22.2. ei ilm.

Tavoite 52 kg toukokuun loppuun mennessä

paibai

Paimo 76kg

11.1. 74kg

18.1. 73kg

25.1. 71kg

1.2. 70kg

8.2. 69,5kg

15.2. 68kg

22.2. 67kg

Yrittäisin päästä siihen 65kg

amanda80

Pituus 165

Paino 85kg

5.1. 84,6 kg -0,5 kg

12.1.83,6kg -1,0 kg yhteensä 1,5 kg

19.1. 82,8kg pudotus 0,8kg yhteensä 2,3 kg

26.1. 83,5 kg eli +0,7kg

Tavoite -15kg toukokuun loppuun mennessä, ja sitten vielä muutama kilo eli tavoitepaino tän vuoden lopussa n.67kg.

Risella

Pituus 163cm

Paino 68kg

11.1. 66.3kg

18.1. 65.3 kg

25.1. 64,5kg

1.2. 64 kg

8.2. 63,2kg

15.2. 64kg

Tavoite 60-62kg, uusi tavoite 58kg!

Lempi05

Pituus 160 cm

Paino 77,9 kg.

25.1. 76,5 kg

1.2. 76,0 kg

8.2. 75,3kg

15.2. 75,0kg

22.2. 74,6kg

Tavoite olisi päästä alle 70 kg kesään mennessä. Lopullinen tavoite voisi olla siinä 63-65 kg paikeilla.

Vierailija
2/12 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkeen on palattu. Kaksi viikkoa älytöntä herkuttelua takana, joten enpä oo pahemmin uskaltanu vaa' alla käymistä edes ajatella. Nyt sitten sunnuntaista alkaen oon taas yrittänyt palata normaaleihin eväisiin ja karsia herkut.

Oikeesti on ihan morkkis; paino on varmasti hilautunut entisiin, ellei pahempiinkin lukemiin, ja vaikka nyt osan herkutteluista voikin laittaa loman piikkiin, toinen viikko meni kyllä ihan " siivellä" . Nyt ajatellen jokapäiväinen herkuttelu ei edes loppujen lopuksi enää ollut herkuttelua, vain tapa. Ja arkeen palaaminen pitkän " putken" jälkeen on aina minulle melkoisen haasteellista, kun päätä särkee sokerihumalan laskeminen, ja koko ajan tekee mieli napostella jotakin, kun siihen on itsensä opettanut...

No. Nyt on taas kolmas kevyempi päivä menossa, ja aamulla tuntuikin, että nythän tämä taas alkaa sujua. Iltaa kohti alkaa tosin aina tehdä mieli jotakin hyvää, mutta pakastimessa on vielä banaaneja, joten yritän hillitä herkutteluhimoa niillä.

Täällä oli aiemmin keskustelua raskauskiloista. Itselläni ongelmana eivät ole olleet raskausajat, vaan raskauden jälkeiset vuodet. Painoni ei siis ole juurikaan noussut raskausaikana, päin vastoin synnytyksen jälkeen painoni on aina olut jopa muutaman kilon vähemmän kuin lähtöpaino. Eli minun siis kannattaisi olla aina raskaana! ;D Imetysaikana minulla on edellisten lasten kanssa paino pudonnut, paitsi nyt, ja sitten taas pikkuhiljaa noussut muutaman kilon imetyksen lopetettuani... Siis ongelmani on se, että ihan normaalielämässä syön liikaa ja paino nousee! Nyt kun taas imetän, ajattelin kilojen hurahtavan taas menemään ilman sen suurempaa vaivaa, mutta eipä sitten vissiin auta siltikään herkutella tuon tuosta. Harmi, kun en jotenkin edes enää muista, miten söin edellisiä lapisiani imettäessäni!! Vai liikuinko enemmän?? Kaikkein ärsyttävintä omasta mielestäni on se, että kyseessä on vain muutama kilo, ja edes niiden karistamiseen ei selkärankani tahdo riittää!! Ärsyttää!

Nyt yritän siis taas. Kyllähän minä toki tiedän, että syömällä tavallisesti ja karttamalla turhia herkkuja painoni varmasti putoaa, mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty! Aina käsi palaa karkkipussille, enkä osaa itseäni opettaa siitä pois. Vai oppisinko, jos ihan tosi-tosi-kovasti tahtoisin..?

Haasteita piisaa painonpudotuksen saralla, mutta onneksi te jaksatte kuunnella! Tsemppiä taas kaikille myös tälle viikolle!

Hienoa pudotusta muuten huomasin päivittäessäni taas tuota painonpudotuslistaa! Paibain kilot jäi mieleeni päällimmäisiksi! Olet tosi sissi!! Ja oli siellä muitakin, joilla hienoa laskusuhdannetta; annatte minullekin vimaa! Teillä ainakin on selkäranka!!

Palataan taas!

(jos joku osaa laittaa edelliset jutut tänne linkiksi, niin kiva! Mä en tajuu sellasia...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=106&m=12416888&p=1&tm…

(edelliset jutustelut)

Ollaan sairastettu lähes viikko...painot on mitä sattuu...täältä kans yritetään taas nousta kohti aurinkoa.

Vierailija
4/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on? Ehkäpä talvilomailemassa?

Huomenna siis punnituspäivä, katsotaan, josko joku muukin ilmoittautuu; toivossa on hyvä elää! Laittakaahan ihmeessä kuulumisianne!!

Itselläni tämä viikko mennyt kohtuullisen hyvin; ruotuun palaaminen sujunut hyvin, illat on edelleen vähän hankalia, mutta olen selvinnyt syömällä jonkun hedelmän. Mutta viime viikon jälkeen on kyllä syytäkin palata kevyemmälle linjalle!!

Nyt täytyy kiiruhtaa, palaan huomenna!

Vierailija
5/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on jälleen tuo 82,5 kg, eli ei muutosta kumpaankaan suuntaan. nyt alkaa jo masentamaan, nyt on pakko laittaa tosi-yritys päälle. harmittaa kovin, kun ei löydy aikaa liikunnan harrastamiselle ja kotijumppaa ei tule tehtyä. mä olen sellainen, että tarvitsen ohjatun jumppatunnin, lenkille tulee kyllä lähdettyä jos löytyy vain aikaa. en halua luovuttaa ajatuksesta, että saisi kesäksi reilusti kiloja pois.

omaan syömiseeni vaikuttaa moni asia, minkä kyllä itse tiedostan. syön aina lautasen tyhjäksi, vaikka kylläinen olo tulisi vähemmälläkin. - eli pitäisi alkaa laittamaan siihen lautaselle vähemmän ja ottaa sitten vaikka hieman lisää, jos tuntee jäävänsä nälkäiseksi. toinen on, että mä syön vähemmän terveellisiä leipiä ym ruuaksi, kun molempien meidän töistä saadaan joskus aina semmoisia ilmaiseksi. mies syö tosi vähän mielestäni kotona, elää vain kahvilla ja tupakalla, joten mä sitten syön ettei tarvitse heittää roskiin. en syö siis mitenkään liikaa niitä, mutta harmittaa, kun se mitä syön voisi olla jotain terveellisempääkin. mulla on vain se periaate, että ruokaa en roskiin heitä, vaikka mikä olisi. toisilla kun se ruoka on vähissä.

tämmöisiä ajatuksia tänään. tulkaahan kirjoittelemaan sieltä, niin saa taas vertaistukea ;-)

kai tämä tästä taas.

Vierailija
6/12 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä sellaisella vauhdilla piti lopettaa, että tulin vielä tarinoimaan sanasen...

Piballe sen verran, että täällä myös yksi, jolle ruoan jättäminen on vaikeaa. Siksi olemmekin koko perhe siirtyneet pienempiin lautasiin! Näin ei tule lastattua ainakaan liikaa ruokaa yhdelle lautaselle, ja vielä voi miettiä kaksi kertaa, tarviiko ottaa lisää. Olen myös oivaltanut pakastamisen ilon, eli heitän kaiken ylijäävän ruoan pakastimeen, jos tiedän, ettei sitä syödä lähipäivinä. Sitten pidämme " jämäpäivän" , ja jokainen saa valita pakastimesta löytyneistä aarteista, mitä haluaa syödä! Eli ruoan kanssa olen kyllä löytänyt sen kultaisen keskitien, mutta...

...minun heikkouteni todella(!!) on se karkki. Nyt jo kauhulla ajattelen, että viikonloppu tulossa, ja haluaisin herkutella ja löysätä vähän, mutta EN OSAA KUITENKAAN PYSYÄ KOHTUUDESSA!! Siksi mietin, kannattaisko yrittää pitää kokonaan karkitonta elämää; jospa tekisi vaikka jälkkäriksi jotain hyvää vaikka molempina päivinä... mutta ennen on kyllä käyny sitten niin, että pienikin herkuttelu avaa kunnon mässäilyt, ainakin sille päivälle... vielä tässä harkitsen siis viikonlopun strategiaani! ;D

Minä hyppään siis huomenna vaa' alle lukemaan totuuden hiihtolomaviikostani+sitä edeltävästä viikosta... odotettavissa varmasti plussaa. Tällä viikolla liikuntaa on kuitenkin tullut reilusti, ja ruokailutkin tosiaan pysyneet kohtuudessa. Nyt tosin eilisestä jumpasta niin lihakset jumissa, että tänään tyydyin ihan pieneen kävelylenkkiin tyttöjen kanssa ja varttitunnin kevyeen kuntopyöräilyyn. Reidet on niin kipeät, että istumaan menokin on tuskaisaa, joten kävelykään ei tunnu herkulta tänään... Huomenna menen sitten palauttelemaan spinnigiin.

No niin, nyt täytyy taas mennä, nähdään huomenna!

Vierailija
7/12 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Punnitus päivä ja tulos sama 64 kg. HÖH. No pitää olla ilonen ettei oo tullut kiloja.

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
8/12 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risella totesi 0-tuloksestaan " HÖH" , ja minä suorastaan hihkun riemusta saman tuloksen jälkeen!! Paino siis palautunut samaan kuin ennen " sivuraiteille eksymistäni" , eli tämän aamun tulos 57kg. Ja oikeasti olen tosi tyytyväinen, odotin plussaa, sillä kaksi viikkoa elin kuin ahmatti!

Tämän viikon liikuntapeakettiin olen myös ollut tyytyväinen, kolmena päivänä ohjattua liikuntaa (spinningiä ja pumppia) ja parina pitkät kävelylenkit vaunujen kanssa. Ja eka kertaa synnytyksen jälkeen minulla on lihakset kipeät, oi mikä ihana tunne (ne lihakset siis on siellä jossain, jopa rintalihakset!)!;D

Nyt tosiaan sitten viikonloppua kohti, ison karkkipussin kävin ostamassa, mutta suklaapatukat vain lapsille. Ajattelin tehdä huomenna jotain jäädykehässäkkää jälkkäriksi, jospa se veisi suurimman makeannälän...

Tyttö huutelee, täytyy mennä!

Viikonloppuja!

Vierailija
9/12 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hiiriemolle kun olet niin näppärä että saat noi meidän tulokset aina kasattua!!

Mun vauvalla on joku kuudes aisti kun aina kun istahtaisin tähän tietokoneelle niin se herää ja joudun hakemaan syliin ja kirjoittelemaan yksikätisesti :)

Puntari näytti 66kg ja vielä ois se kilo niin oisin tavoitteessani, mutta, mutta, Tuosta mahasta en ole päässyt sitten mihinkään!!!! Mun paino on pudonnut tasaiseen tahtiin muta tuo vatsa on vaan pysynyt :) Siinä se vaan sinnikkäästi lörpöttää. Ja pömpöttää. Mää taidan tavoitteeseeni päästyäni kuitenkin jatkaa täälä teidän kanssa nimimerkillä löllönapa not 4 ever....

mutta toi vatsa on tainnut tulla jäädäkseen. Mulla siis lihakset on vaan surkastunut ja läski pysynyt. Putosi paino mutta jäi litteän vatsan kaiho. Huoh.

Mulla alkaa kohta loma niin en varmaan edes sitten pääse pitkäänaikaan tänne...mutta käynpä kumminkin aina tsekkailemasa sillon tällön jos pääsen.

Siis onko tosiaan totta että me ollaan jo 9 viikkoa täälä ilmottauduttu?

Wau!!! Siitä taputus olalle kaikille!

Vierailija
10/12 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo tosi lähellä tavoitettasi, hienoa!!! Älä toki unohda meitä, jotka vaan tarpoo viikosta toiseen (ilman tuloksia! ;D), on kiva käydä keskustelua ravinnosta ja liikunnasta ja fiiliksistä! Mulla kans vatsassa tollanen " roikku" , en kyllä oo pahemmin vielä aloitellu vatsalihasten treenaamista, mutta aion sen kyllä tehdä; on tylsää, kun farkut mahtuu päälle, ja sitten vyötäröllä roikkuu löysää... plääh.

Myös Risella on pudottanut painoaan hienosti! Olen kyllä pikkuisen kateellinen teille molemmille, olette tosi sinnikkäitä!

Vaikka oma painoni ei tosiaan vielä olekaan mitään varsinaista alamäkeä olekaan tehnyt, koen kyllä petranneeni oman ruokailuni suhteen. On jotenkin mukavampi pysyä ruodussa, kun ne on tänne niin paljon mukavampi kirjoitella! :) Eli ilman teitä painoni olisi luultavasti viime kuukausina nousut muutaman kilon... Kiitos teille!

Täällä on viime aikoina ollut melkoisen hiljaista, toivottavsti johtuu vaan hiihtoloma-ajasta! Vinkkasin tuolla jollekin laihdutusta suunnittelevalle, että meidän porukkaan mahtuisi uusiakin... eiks vaan?!

Joo, täällä siis viikonloppua vietellään, eilen herkuttelin kyllä,hyvällä omallatunnollakin, ja tänään käytiin ravintolassa syömässä... söin ruispizzan (joo, ei se ruis tehnyt siitä terveellistä!), ja sen jälkeen ei ookaan ollu nälkä; vain väsy! Saapa nähdä millainen näläntunne iskee, kun lapset on nukkumassa ja rojahdan sohvalle...

Vierailija
11/12 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...erilaisia menetelmiä teidän on tullut kokeiltua? mietin tässä, että olisikohan Nutrilett-kuuri tms. kannattava? meinaan jos pystyisi olemaan parikin viikkoa ja sitten koittaisi vain syödä kevyemmin, ehkä vielä korvata jotain aterioita noilla pussikeitoilla/pirtelöillä.

eihän ne välttämättä mitään herkkuja ole pitemmän päälle, mutta jos saisi alkusysäyksen tähän touhuun. netistä lueskelin, että lisänä voisi syödä kasviksia ainakin. mulla kun liikunta on vähissä, niin tuon kuurin aikana ei saisi edes liikkua paljoa.

olen 2 kertaa kokeillut sitä Vogelin puhdistuskuuria, missä syödään täysjyväriisiä ja omenoita, juodaan porkkanamehua ja Molkosania. oli kyllä kylmä koko ajan ja pää oli kipeä. kyllähän siinä kilojakin lähti, tosin tuli aika pian takaisin, kun kuuri loppui.

Vierailija
12/12 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kaikenlaista. Sairastelua ja syöpöttelyä... Paino laski ensin ja sitten nousi kohisten.... Joten päätin pitää täälläkin tauon. Masennuin kun ei mitään tapahtunut.

Mutta nyt olen viikon ollut erittäin kiltisti. Sain uuden tsempin päälle.

Tänään aamulla oli paino 82,8kg. Sellanen kilon pudotus kai on tullut viikossa. En ole nyt niin ahkeraan vaa' alla käynyt ja ehkä niin parempi.

Mutta minnekään en ole kadonnut!!! Ja lueskellut olen teidän muiden juttuja!

Tsemppiä muillekin taas uuteen viikkoon!

t.A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän