Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ticket kysymys, kun en ole seuraillut keskustelua

25.02.2008 |

mikä nettikauppa kyseessä (siis tuo outlet) kun ei ainakaan ticketin omilta sivuilta pistänyt noi setit silmään

ja miksi tilaatte tanskasta, kun täältä löytyy kaupasta samaa kamaa..?

kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammari:

kiitos!

Siksi, että netin kautta saa halvemmalla :)

Vierailija
2/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ne tosin ovat sattuneista syistä loppuneet;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kätevää tilata, saa rauhassa tutkiskella valikoimaa ja etsiä parasta tarjousta ihan kotoa käsin vaikka vauvan nukkuessa päiväunia. Mä en niin hirveästi nauti shoppailusta pienen vauvan kanssa kun koska tahansa saattaa tulla lähtö vaipanvahdolle tai imetykseen...

Vierailija
4/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nettikaupat ovat ihan ehdottomia. Jos lähden 30 km päähän isompaan kaupunkiin ostoksille, se on yhden illan homma ja joudun ottamaan vähintään yhden lapsen mukaan. Sinä iltana taas sitten mies ei pysty tekemään remonttia koska joutuu hoitamaan kotiin jääviä lapsia (kolmen alle nelivuotiaan kanssa ei tee mieli lähteä). Sitten takaisintulomatkalla lapset nukahtavat autoon ja heidät saa yöunille vasta puolen yön maissa. Ei siis kiinnosta tämä kotipaikkakuntatukeminen ;)

Vierailija
5/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun sen verran syrjässä, etten ticketin pukuja ole livenä kaupassa nähnytkään! Ostopäätöksen tein huuto.netissä myynnissä olevien kuvauksien ja täällä vellovien ticket-keskustelujen perusteella. Ja tosiaan kun ei maksanut kuin noin 26e postikuluineen tuo light-puku, ni uskalsin tilata..=) Kalliimmaksi mulle tulee lähtee isompaan kaupunkiin shoppaamaan, jo pelkkiin bensakuluihin menee toi 26e helposti..

Ja kuten joku mainitsikin, pienen vauvan kanssa ei ole kiva shopata. Imetyskään ei näin talvisin onnistu missä tahansa..