Olen luuseri ja tapan itseni tänä yönä kun en muussakaan onnistu
Kommentit (23)
Lapsesi mielestä olet upea, paras, rakkain, sen pitäisi kannatella.
Miksi muka? Jos et muutakaan osaa?
Sinä olet saanut aikaan upean hienon pienen ihmisen , ole ylpeä itsestäsi ja hänestä.
miksi ryvet noin syvällä itse säälissä? ei me voida sun elämälle yhtään mitään. Jos et halua arvostelua niskaan älä kirjoittele tänne!!
parempi minun on kuolla ennenkuin lapsi tajuaa mikä paskakasa olen.
Koittakaa ymmärtää, että joskus vaan voi olla niin paha olo, että tuntuu ettei muuta ratkaisua ole.
Mutta ap usko minua, tuo ei ole ratkaisu, tai on, mutta huono lapsesi ja sinun kannalta. Teillä on edessänne hieno ja mukava elämä.
Juo kuppi teetä ja mene lapsesi luo ja katso häntä.
Ja te ilkkujat, teille toivon edes joskus elämässänne PAHAA OLOA!
sano sille miehellesi suorat sanat!!! älä alistu!
ei tältä palstalta ainakaan apua löydy. Piruilijoita kylläkin. Keksi jotakin kivaa itsellesi just nyt, ja huomenna soita vaikka terveyskeskukseen. Siellä sano nämä samat asiat, mistä tänään olet kirjoitellut.
joka muuttui koko ajan sekopäisemmäksi.
ap ei jaksa lastaan ja haluaa antaa sen isälleen. Nyt on laittanut lapsen nukkumaan ilman ruokaa eikä meinaa antaa sitä aamullakaan.
Opiskella ja tehdä töitä ei voi hänen mielestään lapsen kanssa.
Poliisit asialle ja pian, jos ei anna lapselleen ruokaa , tuohan on heitteillejättökin!
Säälittää lapsi ja pelottaa hänen puolestaan!
On se kumma, ettei muka voi. Itse opiskelen ammattikorkeakoulussa, siinä sivussa myös avoimessa yliopistossa. Käyn satunnaisesti keikkatöissä. 2 lasta löytyy, eivät ole koskaan isällään. Kyllä sitä jaksaa ja pystyy.
luulen kyllä että kyseessä oli vaan huono provo.
äidiltä, ja ymmärränkin miten ihmiset - itseni mukaanlukien - provosoituivat...Mutta sitten se alkoi mennä ihan sekavaksi, ja luulin että ap haluaakin " paljastaa oman provonsa" ...Mutta tää on jo liikaa.
Ensin ap puhui siitä, kuinka ei ole omaa aikaa ja kuinka lapsen kanssa ei voi opiskella. Sitten alkoi tulla kehiin, että lapsi saa nyt huutaa sängyssään ilman iltapalaa. Ja nyt sitten tämä itsemurhaväritteinen ketju.
Tää on joko tosi huonoksi mennyt provo, tai sitten tuo ap oikeasti sekoilee pahasti!
Mä voin tehdä ilmoituksen, jos joku kertoo miten ja minne se tehdään, sorry tyhmyyteni?
Kuka itsaria suunnitteleva menisi suihkuun?
mummovainajani sanoi, että aina pitää olla puhtaat ja ehjät alusvaatteet kaupunkireissulla jos vaikka sattuu reissussa kuolemaan. ja kotikin pitää siivota aina ennen lähtöä sellaiseen kuntoon että kehtaa perikunta käydä osingolle.
tee mitään tyhmää. Ota yhteyttä johonkin auttavaan puhelimeen ja pyydä ohjeita, jos et pysty hoitamaan lastasi. Tai sukulaisiin, lapsen isään ym. jottet vahingoittaisi lastasi.
Jos jaksat huomiseen, asiat ovat jo paremmin.
Mikä nyt voi olla noin huonosti?