Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!

Vierailija
25.02.2008 |

Ystäväni joka on tätä nykyä entinen sellainen teki minusta ilmoituksen lastensuojeluun ja sieltä soitettiin että tulevat käymään koska on pakko kun ilmoitus on tehty.

kaikki lähti siitä että en enää suostunut valehtelemaan ystäväni puolesta koska hän on pettänyt miestään lukuisia kertoja ja minun on aina pitänyt antaa hänelle ns alibi siltä ajalta kun on ollut vieraissa.

Tänään tuli riitaa siitä kun sanoin että en enää suostu moiseen vaan etsii jonkun muun minun tilalleni ja hän haukkui minut ja sanoi ilmoittavansa minusta lástensuojeluun toki ei minulla ole mitän salattavaa kuten sanoin tänne soittaneelle virkailijallekkin että meille voi tulla koska vain.

Odottelen koska he nyt sitten tulevat käymään,jäin vain miettimään että tuleeko tästä jotain merkintää minulle että ovat käyneet täällä ja että voinko nostaa oikeus juttu kunnian loukkausena asiasta koska meillä on tod kaikki kunnossa kotona.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA voit ihan kertoa täteille miksi ystäväsi teki ilmoituksen......

Vierailija
2/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todellakin onnellinen että pääsin tämän ihmisen otteesta eroon ja uskalsin viimein sanoa mielipiteeni asiaan. ja sitten vielä olen monesti joutunut lasten vahdiksikkin niin että hän vain tuonut lapsensa minulle ja ei ole kysynyt että käykö meille kun on ollut niin kiire miehiin.

nyt väittää että hänellä on puhdas omatunto kun on muka kertonut miehelleen kaikki pettämiset ja mies on antanut hänelle kaiken anteeksi kai pelkää että kerro tuon lasten suojelu ilmoituksen takia nyt hänen mmiehelleen totuuden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tervetulleita tarkastus käynnilleen koska vaan

Vierailija
4/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi voi hyvinkin päästä tästäkin kuin koira veräjästä...on voinut tehdä ilmoituksen nimettömänä ja joka tapauksessa sosiaaliviranomainen ei saa kertoa keneltä vihje on tullu...ja jos ystäväsi väittää ettei ole kyseistä ilmoitusta tehnyt...asia sillä selvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi