Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkia " merkkejä" olette kuulleet, joiden perusteella vauvan sukupuolen voisi arvata? ;)

Vierailija
25.02.2008 |

ottamatta kantaa niiden uskottavuuteen, olisi kuitenkin kiva kuulla kaikki mahdolliset uskomukset mitä ootte koskaan kuullut. Itsekeskityt ei kuitenkaan kelpaa, joten ei niitä tähän, kiitos. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke, masuviiva, mahan muoto, pahoinvointi, mieliteot, ihon, kynsien ja hiusten kunto...

Vierailija
2/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mahan malli (siitä tosin monta versiota kuinkapäin se menee, esim mulla kaks tyttöä ja maha ei oo näkynyt taaksepäin ja suku sanoi että tyttöjä tulee)

-jos odottaa tyttöä, loppuajasta on kärsineen näköinen, piti mun tutun kohtaa paikkaansa, oli kauheat maksaläiskät naamassa jotka sitten hävis

- ja vissiin joku että toiselta himoaa makeaa ja toiselta taas suolaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Syke, masuviiva, mahan muoto, pahoinvointi, mieliteot, ihon, kynsien ja hiusten kunto...

Minkä yli pitää sykkeen olla, että tulee tyttö/poika?

Jos on masuviiva, tulee poika vai?

Jos pahoinvointia, tulee tyttö vai?

Mitä tyttöraskaudessa tekee mieli? Entä poikaraskaudessa?

Ihon, kynsien ja hiusten kunto? - ???

Vierailija
4/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahan muoto, en muista kummin päin. Tekee mieli etikkaista/suolaista niin tulee tyttö, makeaa/rasvaista niin tulee poika.

Vierailija
5/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-mahan malli (siitä tosin monta versiota kuinkapäin se menee, esim mulla kaks tyttöä ja maha ei oo näkynyt taaksepäin ja suku sanoi että tyttöjä tulee)

-jos odottaa tyttöä, loppuajasta on kärsineen näköinen, piti mun tutun kohtaa paikkaansa, oli kauheat maksaläiskät naamassa jotka sitten hävis

- ja vissiin joku että toiselta himoaa makeaa ja toiselta taas suolaista

Mä taas oon kuullut, että jos maha " leviää" , olis tulossa tyttö - samoin, jos maha " roikkuu" eikä ole terhakka pyöreä pallo :)

Kumpaa himotaan jos odottaa tyttöä, makeaa vai?

Vierailija
6/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan poikaa, ja makeaa ei tee kyllä mieli ollenkaan. Suolaista ja sellaista hapanta ja kirpeää tekee mieli.

Niin ja tytöstä maha levisi niin että takaa näki selvästi, nyt mulle on sanottu ettei takaapäin näe ollenkaan että edes on mahaa.

Painoakaan ei tule sitä tahtia mitä tytöstä.

Vierailija
7/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on tytöstä enemmän tai pidempään pahoinvointia ja ihon ja hiuspohjan rasvoittumista, kun taas poikaraskaudessa iho ja hiukset kukoistavat: " poika kohtelee äitiään hyvin ja tyttö varastaa äitinsä kauneuden"

Vierailija
8/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmät ja kasvikset maistuivat

Pizza tai muu rasvainen ruoka sai mut oksentamaan. Edes hajua en voinut sietää