Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden ultra?

Vierailija
25.02.2008 |

Viikkoja on kohta kasassa ruhtinaalliset kuusi ja olen alkanut miettiä alkuraskauden ultraan menemistä... pitäisikö vaiko eikö?

Näkisihän siellä onko sikiö oikeassa paikassa ja hengissä, mutta... rahanmenoa on muutenkin! Ja keskenmeno voi tapahtua kuitenkin vaikka seuraavana päivänä... : /

Kokemuksia tässä siis kaipailen. Mitä olette tehneet?

Entä kuinka yleistä se on, että jokin on vialla (keskenmeno, tuulimuna, kohdunulkoinen), eikä odottaja huomaa sitä itse? Eli ei tule mitään vuotoa tai kipuja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli kuitenkin hyvin. Pelkoni juontaa viime syksyltä, jolloin olin raskaana, eikä mitään kummempia vuotoja ollut kuin pieni tuhru viikolla 8, ja np-ultrassa todettiin sitten tuulimuna. Se oli kamalaa, kun yhtään ei ollut osannut moiseen vaihtoehtoon varautua, kun olin aina ajatellut, että jos kaikki ei ole ok, tulee kipuja ja vuotoja....No, ei aina!

Vierailija
2/2 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdestä aloin vuotamaan kunnolla, toisesta vuosin vain vähän ja menin lääkäriin jossa todettiin että keskenmeno alkamassa. Yksi keskenmeno kuitenkin niin, että vasta np-ultrassa havaittiin kuollut sikiö (ei siis oireillut mitenkään etukäteen).

Jokainen tavallaan. Itse kävin viime raskaudessa varmuuden vuoksi alkuraskauden ultrassa, koska halusin varmuuden että edes joskus elävän sikiön kohdussani näkisin. Nyt esikoinen siis jo kohdun ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi