Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itken täällä maailman tyhmistä asiaa?

Vierailija
24.02.2008 |

mulal menossa rv 36 ja mua pelottaa synnytys ja ero mieheen ja esikoiseen. Miten jaksan sen ikävän? Esikoisesta en ole vielä koskaan ollut erossa kokonaista yötä :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki menee hyvin, niin kyllä ne sut sieltä pian pois päästää. Ota asia pian puheeksi neuvolassa tai soita suoraan synnytyssairaalaan.

Vierailija
2/6 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen vierailee tietysti sairaalassa niin paljon kuin jaksaa siellä olla (aika tylsiä paikkoja pienille lapsille). Sinun aikasi sujuu tutustuessa uuteen pienoikaiseen. Sitten kotona ehditte taas olla kaikki yhdessä aivan varmasti :). Sairaala-aika on oletusarvoisesti tosi lyhyt kuitenkin, nauti siitä että saat valmiit ruoat eteesi ja voit " vain maata" ;)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kakkosen kanssa sektio, mutta yhden päivän jälkeen olin valmis lähtemään kotiin. en tosin päässyt silloin, mutta 4. pvänä kylläkin. ikävä oli kova omaan kotiin. olen ollut viikonkin erossa useamman kerran esikoisesta, eikä se ollut kamalaa, mutta kaipa ne hormoonit teki tepposet, että ikävä oli niin hirmuinen.

Vierailija
4/6 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tässä jo suunnittelee vierailuita esikoisen kanssa :)

Onkohan nämä vaan raskaushormonipuuskia, pientä paniikkia.

Siis alkuperäisestä viestistä vielä. Mua ei iis pelota itse synnytys, vaan ero rakkaimmista. Tosin se pienin rakas on toivottavasti vieressäni lähes kokoajan -ap-

Vierailija
5/6 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sinulla ole enää mahdollisuutta omistautua yksin hänelle.

Vierailija
6/6 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen ollut viikonkin erossa useamman kerran esikoisesta, eikä se ollut kamalaa,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi