Voi ei tuota Jippua...
mitä analysointia...
En ole aiemmin tykänny, miten sitä täälläkin on haukuttu ja sen lauluista kyllä tykkään, mutta on se kyllä aika pelle noissa kommenteissaan...
Kommentit (31)
heh,anteeksi,mut kaipa tiedät et idiot on idiot myös englanniksi,norjaksi,saksaksi ja tanskaksi... eli mistäs kukaan voi tietää millä noista kielistä kirjoitit,että juurikin ruotsiksi...
Mutta kun kirjoitin sen sanan ruotsiksi, enkä englanniksi, niin kuin väitettiin. Halusin selventää asian.
Minulta meni vähän yli, miksi sitä tuskaa ja surua pitää niin kovasti omassa elämässään mainostaa. Mitä hän sitten on niin paljon kokenut, että fiilis on noin nuorella tuollainen?Ymmärtäisin jos olisi vaikka Lapsi kuollut, väkivaltainen avioliitto, syöpä, rikoksen uhri, mutta mikä hänellä on syynä tuohon melankoliaan?
kai hän on niitä jossain valoittanut: miksi juuri tuskaa ja surua?
kirjoittanut venäjäksi, se kun on sama sana sielläkin...
Ja tiedän, että kirjoitin ruotsiksi.
jippuhan tuntee tushkaa eikä tuskaa..
perustelematta. miten voit kirjoittaa juuri ruotsiksi jonkun sanan jos se sama sana samoin kirjoitettuna on juuri muillakin kielillä sama??
perustelematta. miten voit kirjoittaa juuri ruotsiksi jonkun sanan jos se sama sana samoin kirjoitettuna on juuri muillakin kielillä sama??
jos itse luen tuon kirjoittamani tekstin, niin äännän sen sanan päässäni tai ääneen ruotsiksi. Ja AJATTELIN kirjoittaa sanan ruotsiksi... vaan sitähän sinä et voi tietää, mitä ajattelin. Mutta tässähän olen nyt asian moneen otteeseen selventänyt, että ruotsia oli.
ja ihan Jipustakin, mutta kyllä oli tyttö suorastaan nolo tuomaristossa. Kommentoi oikeastaan vain biisien sanoituksia (joita esiintyjät eivät olleet kirjoittaneet) ja oli niin tekotaiteellinen, että yök.
Huomasitteko kuinka se puhuu joka välissä itsestään? Jumalauta, tyyppi tulee tuomaroimaan muita artisteja ja silti suusta tulee mä sitä, mä tätä, minäminäminä. Eihän se haastatteluissakaan ehdi puhua musiikista vaan omasta persoonastaan. Ottaisi pään pois omasta ahteristaan ja kuuntelisi muita edes kerran elämässään.
Minulta meni vähän yli, miksi sitä tuskaa ja surua pitää niin kovasti omassa elämässään mainostaa. Mitä hän sitten on niin paljon kokenut, että fiilis on noin nuorella tuollainen?Ymmärtäisin jos olisi vaikka Lapsi kuollut, väkivaltainen avioliitto, syöpä, rikoksen uhri, mutta mikä hänellä on syynä tuohon melankoliaan?