Mies oli tanaan kuulemma nahnyt uimahallissa jonkun niasen keltaisessa uikkarissa ja hapykarvat oli kasvaneet puolesta reidesta asti ja karvojen pituus 10cm. Oli kuulemma kuvottava
n näköinen nuori äiti. Oli seissyt lasten altaan reunalla eikä ollut moksiskaan pöheiköstään, joka oli kuin hengiltä hakattu nutria! Jos tunnistat itsesi, Raisiossa uninut, tekisitkö please jotain siistimistomia?
Kommentit (7)
Mua myös oksettaa ja tiedoksi muille: ei kukaan varmaan tuijota mutta tuollaiseen ei voi olla kiinnittämättä huomiota. Aivan kamalaa ja epäesteettistä.
En voisi kuvitellakaan, että esittelisin tuollaista pöheikköä tursuamassa uikkarin alta, yök!
ei ap
Sinuna olisin enemmän huolissani miehesi tarpeesta ja taipumuksesta kytätä vähäpukeisia naisia kuin vieraan naisen karvoituksesta.
karvoituksensa...
meni vetelemään itsensä posliiniksi ja nyt mies himoitsee muiden karvoja.
Älä huoli ap, kasvaa ne karvat taas sullekin. Älä päästä miestä uimahalliin kasvuaikana.
Mulla on musta ja hyvin kasvava karvoitus vaalealla iholla nilkoista napaan asti. Jos haluan, että oon uimahallissa siedettävässä bikinikunnossa, niin mun on vahattava koko jalat ja bikiniraja kerran viikossa. Niin teenkin, mutta seurauksena mulla on sitten jatkuvasti näppyläinen iho. Oon nimittäin myös herkkäihoinen, ja iho ei oikein tahdo kestää vahausta.
Olkaa onnellisia, jotka pääsette edes vähän helpommalla.
Varmaan just niitä jotka menee höyrysaunaan vaan tuijotellakseen toisten naisten jalkovälejä, yök. Vähän nolottaisi, jos oma mieheni olisi tuollainen ja vielä hävettävämpänä pidän huudella sitä täällä palstoilla saakka.
Tai jos on tosissaan ja kuvotti niin on varmaan parempi, ettei käy enää uimahallissa. Sinne veteen kun ei parane oksennella.
En ollut kyllä minä kun en ko. uimahallissa käy, en omista keltaista uimapukua, mutta häpykarvoituksen kyllä. Enkä rupea sitä joidenkin mamsellimiesten takia leikkaamaan.