Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Legon vk-haalarista?

24.02.2008 |

Olen katsellut välikausihaalaria esikoiselle (tyttö) ja olen aika pettynyt tämän kevään tarjontaan, värit ovat mielestäni jotenkin valmiiksi kulahtaneen näköisiä :( Enkä innostu ollenkaan vaaleista vk-haalareista, kun ne on ensimmäisen ulkoilun jälkeen heti hurjassa kunnossa!

Kokemuksia on ennestään ainoastaan Reimatecista ja Remusta. Törmäsin nyt lastenvaateliikkeessä Legon haalareihin ja silmä mieltyi niihin. Kyselenkin onko kellään kokemusta noista haalareista? Saumat vaikuttivat teipatuilta... Kangas oli ehkä jäykemmän tuntuista kuin esim. Reimatecissa.

Kiinnostaisi kovasti tietää millaisia nuo ovat, ettei tule vikaostosta. Ainakin Legon vaatteisiin olen ollut tyytyväinen!

Niin ja muitakin merkkejä saa toki ehdottaa! Mielellään sellaista, joita saa netin kautta, kun täällä tuo valikoima ei ole kovin laajaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä on ensimmäinen kevät kun Lego tekee vk-haalareita.

Meillä on molemmille lapsille ostettuna Legon vk-haalarit ja vaikuttavat ihan hyviltä ja hintakin oli kohtuullinen.

Meidän tytöllä oli Legon talvihaalari ja se oli kyllä hintansa veroinen =)

Vierailija
2/2 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuvittelin, että on aiemminkin ollut vk-haalareita. Kiitos tiedosta. Ehkä sitten menen ostamaan ne, olivat muistaakseni hieman edullisemmatkin kuin Reimatecit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla