Martindalet kosteussuojapuvuissa?
Minkälaisia kestolukuja olette nähneet noissa kosteussuojapuvuissa?
Itse näin että Remussa on alaosassa >50000 ja Reimatecissa >15000 ja joku Casual oli >20000.
Onko joku kuullut vastaavia lukuja Jonathanilta? Entä PO.Pilta? Entä Lenneltä? Tai Lassietecista?
Remut on meillä kestäneet ekaluokkalaisenkin kovan käytön, samoin jotkut Jonathanin tosi karkeasta materiaalista (ei näitä uusia nyt vaan vanhempaa mallia) olevat. Samoin Lassietecit on kestäneet tosi hyvin.
Kommentit (5)
Tai siis on varmaan, mutta outoa. Tosin laatu on ollutkin sen verran huonoa viimeaikoina. Remut näköjään kestää suht hyvin, taidanpa ostaa ne niiden harmaat housut :)
melba:
Itse näin että Remussa on alaosassa >50000 ja Reimatecissa >15000 ja joku Casual oli >20000.
Cittarissa näin myynnissä vain pukuna housut-takki yhdistelmää.
Kyllä minä olen ostanut Sokokselta Remun waterfree välikausihousut, siis ihan pelkät ilman takkia. Tosin viime vuonna, mutta eiköhän niitä ole tänäkin vuonna myynnissä.
Meilläkin on ollut tai on vieläkin Remun irtohousut ja niistä maksoin silloin pari vuotta sitten jotain 35-40 euroa. Hyvin ovat ekaluokkalaisellakin vielä kestäneet.
Jonathanin tähti ja peruskosteussuojavaatteissa kestävyys on 20 000 kierrosta (just kuvastosta kurkkasin) ja muistaakseni cordurassa 50 000 kierrosta.