Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia oireita teillä on ollut raskausmyrkytyksessä?

Vierailija
24.02.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakava myrkytys kuitenkin oli kyseessä

Vierailija
2/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi näin " kiiltomatoja" aina, kun nousin ylös ja kylkiluihin painoi. Minä hölmö luulin vauvan potkivat kylkiluihin ja noita kiiltomatojakin pidin ihan normaalina...

Noh, sitten neuvolassa todettiin valkuaista pissanäytteessä ja se oli menoa sen jälkeen... tosin mulla ei sitten kai kunnolla se myrkytys koskaan alkanut. Verenpaine ei noussut missään vaiheessa.

Terve vauva tuli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkyä oli myös muualla kehossa.

Vierailija
4/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa huomattiin että verenpaine on koholla ja pissassa oli valkuaista. Myöhemmin kun paineet nousivat reilusti oli hieman höntti olo ja päätä kivisti. Olin sairaalassa viikon ennen synnytystä ja siellä aina kysyttiin että onko ylävatsakipua, se on ilmeisesti vakava oire.

Vierailija
5/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niinkään tuntenut mitään, mutta neuvolan mittaukset kertoivat totuuden. Oireet tulivat loppuraskaudessa molempien lasten kohdalla. Piti ottaa rennosti ja tilannetta seurattiin jatkuvasti. Äitiyspolillakin kävin välillä ultrattavana. Lapsivesi väheni hiukan loppua kohden ja vauvan kasvukin hidasteli. Istukan toiminta kai alkoi heikentyä. Heti lasketun ajan jälkeen käynnistettiin. Lapset olivat terveitä, ehkä aavistuksen laihempia kuin olisivat olleet, jos kaikki olisi mennyt ihan kohdalleen.

Vierailija
6/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektio tehtiin 29. viikolla.

Vierailija
7/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sitä ole aina jos myrkytys t.2

Vierailija
8/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta ihan loppua kohden - muutamassa päivässä tuli 6kg painoa lisää. Sitten lähdettiin käynnistämään synnytystä.

Vierailija
9/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vasta ihan loppua kohden - muutamassa päivässä tuli 6kg painoa lisää. Sitten lähdettiin käynnistämään synnytystä.