Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa

Vierailija
24.02.2008 |

Mun mies jaksaa jankuttaa siitä kuinka mun pitäis " pitää siitä huolta" eli olla hyvän näköinen: meikata, pitää kauniita vaatteita jne

Huvikseen kävin match comissa kattelee naisten ilmotuksii ja en voi ku ihmetellä mitä varten ukko koko ajan valittaa. Olettaisin että naiset ovat valinneet sinne parhaat mahdolliset kuvansa, mutta mutta... Ite oon saman näkönen jos en ole korkeintaa jos en ole harjannu tukaa ja pessy naamaani aamulla. Mitä * toi ukko aina valittaa??!! Mä oon sentään vielä pienten lasten äiti!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi todella pelastaa liiton. En minäkään halua miestä, joka makaa hikisenä sohvalla. Jos mun mies sanoisi, että voisit vähän pitää itsestäsi huolta, olisin huolestunut. Miehet ei kovinkaan helposti rupea tuollaista laukomaan. Nainen voi pitää itsensä kauniina vaikkei koko ajan keikkuisikaan epäkäytännöllisissä vaatteissa jne. Voit ehostaa silmäsi kevyesti ja huolehtia siinä, että hiukset on aina puhtaat ja hyväntuoksuiset, vaikka sinulla olisi sata lasta. Minä en tajua, miten naiset valittaa, että mies petti ja jätti, kun itse on raahustanut tukka likaisena vuositolkulla jossain tahraisessa paitulissa. Pienet lapset eivät ole mikään este onnelliselle elämälle ja onnistuneelle seksielämälle. Laittakaa asioihin suhteellisuudentajua ja tehkää kotitöitä vaikka 30 minuuttia vähemmän päivässä ja sen sijaan käyttäkää se itseenne.

Lähdenkin tästä kestovärjäämään ja nyppimään kulmani, sekä vahaamaan sääreni, ehkä näytän myös epilaattorille vähän paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi