Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varastavat partakoneen teriä???

Vierailija
23.02.2008 |

Onko niillä jotain muuta tekoa kuin ajella vaimon pimpsakarvoja vai miksi niitä urakalla on varastettu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Kuullut termistä "self harm"? Voisi olla. Jos ei ole se niin varmaan vaan karvojen ajeluksi.

Vierailija
2/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kalliita, siksi niitä varastetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne niin kalliita oo??? Mä oon kans aina ihmetellyt tätä partakoneenterävarastelua. Sama kuin naiset alkais pölliin terveyssiteitä.

Vierailija
4/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiltelyä varten

Vierailija
5/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:51"]No ei kai ne niin kalliita oo??? Mä oon kans aina ihmetellyt tätä partakoneenterävarastelua. Sama kuin naiset alkais pölliin terveyssiteitä.

[/quote]

No on ne paljon kalliimpia ko jotku terveyssiteet. Vai onko se muka niin, että viiltelyä varten tarvii olla nimenomaan varastettu terä? Ja siksi niitä muka varastellaan? Höpö höpö. Ne on kalliita.

Vierailija
6/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on varastanut? Häh? Keltä?

Vierailija
7/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:12"]Kuka on varastanut? Häh? Keltä?

[/quote]

Tää on ihan yleinen ongelma kaupoissa. Siksi terät on yleensä kassan vieressä ettei niitä varastettaisi.

Vierailija
8/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:12"]Kuka on varastanut? Häh? Keltä?

[/quote]

Tää on ihan yleinen ongelma kaupoissa. Siksi terät on yleensä kassan vieressä ettei niitä varastettaisi.

[/quote]

Kiitos! Harvemmin täällä vastataan tuollaisiin pihalla-kuin-lumiukko- kysymyksiin.

Niin ja mulla ekana tuli mieleen noiden jo mainittujen juttujen lisäksi, että niillä saa pillerit jauhettua tosi hienoksi (jotta voi sitten vetää nokkaan tai suoneen), ja narkkareilla nyt on usein rahat tiukilla. Tää nyt on varmasti ihan marginaalista, mutta tuli mieleen.