Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettepa laiskoja, mulla oli sektio ja jo kahden paivan paasta aloitin suursiivouksen! En ymmarra miten joku voi makoilla sangyn pohjalla.

Vierailija
23.02.2008 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedin puoli tuntia haaraperushyppelyä päälle!

Vierailija
2/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun pääsin kotiin kannoin vedet sisään ja hakkasin puita että sain pesuvettä, pesin vauvan ja likaantuneet kestovaipat (omat ja vauvan), hoidin lumityöt ja vähän naapurinmummonkin pihatietä kolasin, sitten keitin kahvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolle ja hypin riemusta hihkuen ja kiljahdellen!

Vierailija
4/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ylpeä itsestäs siinäkin vaiheessa kun oot takas sairaalassa, kun kropalle ei annettu tarpeex aikaa parantua ja komplikaatiot iskee ;D

Vierailija
5/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin lapsen navettaan mukaan, lypsin lehmät ja ruokin kanat, minkä jälkeen laitettiin miehen kanssa savusaunaan uusi katto. Sen jälkeen lämmitin savusaunan, imetin juuri heränneet vauva (maito nousi jo synnytksen aikana) yhden kummastakin rinnasta samanaikaisesti ja tein sitten miehelle ja sen pelikavereille viiden ruokalajin illallisen. Mies lepäsi sohvalla, oli raukkaparka pelannut roolipelejä koko yön läpi ja oli aivan puhki!

Vierailija
6/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan alapääsynnytin ja hölkkäsin kotiin (ihan peruskuntolenkki vaan, 6min/km vauhdilla) samalla napanuoraa poiki jyrsien. Nyt olen siivonnut kodin, pilkkonut polttopuut meidän ja naapuruston perheille ja vielä piisais energiaa imetyksen jälkeenkin. Kauhee jano vaan, pitää muistaa juoda :)

t. Mamma 22v ja vaavi 2vrk

Vierailija
7/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissakatetri otettiin melko pian leikkauksen jälkeen pois ja sitten oli pakko mennä itse pissalle.

En minä kipuja tuntenut kuin ehkä 3 päivää.

Henkinen puoli tässä rassaa eniten ja pelko haavan repeämisestä. Sängyssä olo on yhtä tuskaa, voi kunpa osaisin istualleen nukkumisen jalon taidon, se olisi nyt tarpeen.

Nyt on 9 päivää leikkauksesta ja vielä tuntuu toisinaan sellainen ryöpsähtävä tunne tuolla alavatsalla, ehkä parhaiten kuvaisi tunne siitä, että suolet valahtaa ulos tai jotain vastaavaa.

Lisäksi nivusissa on jotain vikaa, kun hetken paikallaanolon (esim. makuulla) sinne tulee molemmin puolin sellainen viiltävä kipu.

Minä en pelkästään makoile sängyssä, koska tällä hetkellä pelkkä sängyn ajatteleminenkin tekee pahaa.

-se toisen ketjun ap, joka haluaisi jo olla normaalitilassa

Vierailija
8/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löllyvät jossain äitiysvaatteissa vielä viikko synnytyksestä. Minä mahduin kireimpiin farkkuihini (MissSixty) kolme päivää synnytyksestä (mitat 165/49).

Vierailija
9/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kiltti oli.

Vierailija
10/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

noin kiltti oli.

Vierailija
11/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se on raskaan työn tehnyt kun on parka joutunut odottelemaan milloin tulen kotiin siivoomaan. ja heti tietenkin siivosin, sama päivänä. pilluni on jumalattoman tiukka, vaikka olen 6 lasta saanut. olen muutenkin niin pieni ja laiha että eihän tähän runkoon löysä pillu sopiskaan.

Vierailija
12/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillakin nuo suuretkin leikkaukset sujuu ongelmitta. Itse makasin 8 vuorokautta sängyssä, tärisin raskausmyrkytyshorkassa, sain infektion, yritin nousta sängystä mutta en 68 hemoglobiinilla pysynyt pystyssä, sain verta tipasta ja kun viimein pääsin ylös ja kävelin muutaman tunnin ulkosalla, jouduin takaisin vuodelepoon kolmeksi päiväksi.

Vierailija
13/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektiossa, mutta kyllä sitä aina jotain puuhaa löytyy ahkeralle ihmiselle. Minä pistin puutarhan uuteen uskoon heti kotiuduttuani. Istutin puut, pusikot ja kukat, kaivoin lammen ja asensin suihkulähteen. Pesin puutarhakalusteet jne...

Vierailija
14/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin sektion jälkeen jo samana päivänä pois vauvan kanssa kotiin. Itse ajoin autolla ja vauva istui istuimessaan. Mutta kyllä se totta on, että toipuminen sektiosta ON hitaampaa kuin alatiesynnytyksestä.

Esikoisen sain nimittäin alateitse, ja niin oli koko homma vaivatonta, ettei tarvinnut lähteä sairaalaan ollenkaan. Eikä tuntunut missään, samalla katsoin Salkkareita ja kudoin villapaitaa.

Vierailija
15/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pääsin sektion jälkeen jo samana päivänä pois vauvan kanssa kotiin. Itse ajoin autolla ja vauva istui istuimessaan. Mutta kyllä se totta on, että toipuminen sektiosta ON hitaampaa kuin alatiesynnytyksestä.

Esikoisen sain nimittäin alateitse, ja niin oli koko homma vaivatonta, ettei tarvinnut lähteä sairaalaan ollenkaan. Eikä tuntunut missään, samalla katsoin Salkkareita ja kudoin villapaitaa.

Vierailija
16/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että morfiineista herättyäni, ei ollut mitään kummempia kipuja. Olin pystyssä jo seuraavana päivänä suurimman osan ajasta. Mulle kyllä pidettiin sitten aiheesta sairaanhoitajan toimesta puhuttelu, mutta kun vointi oli hyvä niin miksi olisin maannut. Kotiin päästyäni tunsin jotain pientä hermosärkyä, kun paraneminen alkoi. Tein vaunulenkkejä, mutta aluksi tietenkin vauhti oli aika hidasta ja väsyi. Kaikenkaikkiaan toivuin nopeammin kuin moni ystäväni, joka on alakautta synnyttänyt eikä nuo intiimipaikat tietenkään revenneet, arpi sektiosta on lähes huomaamaton.

Vierailija
17/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on automaattivaihteinen auto, kyllä pääsee. Teidän sairaalasta ei kyllä varmaan päästetä, tiedän tapauksen, siellä on huonot lääkkeet! Jos on oikeat tropit, olisivat laskeneet vaikka helikopterin ohjaimiin.

Vierailija
18/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jotain tiedän sektiosta minä myös. Mun mielestä sä olet tyhmä, jos olet tikit masussa ruvennut suursiivoukseen heti parinpäivän päästä sektiosta.

Et varmaa sitten ajatellut ollenkaan lastasi ja sitä mitä tapahtuu jos tikit repeävät ja joudut sairaalaan?

Sorry! et saa pisteitä multa.

Vierailija
19/19 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintajuttomat nipiniuhot liikkeellä, siis voi apua jos ihminen ei edes sarkasmia tunnista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi