Ahdistaa :(. Taas kilahdin ihan totaalisesti
ja riehuin eläimellisesti :(((. Kuula kalloon tällaiselle raivotautiselle elukalle vain.
Kommentit (9)
Vierailija:
Otat vastuun omasta elämästä ja omasta käytöksesta ja omista tunteista. Niillä on hyvä aloittaa.
Vierailija:
Mä räjähtelen joskus ja kas aina tiettyyn aikaan kuusta.
Tiedän nimittäin tapauksen, joka vaan antaa itse itselleen anteeksi ja raivarit vaan jatkuvat. Opettele käveleen toiseen huoneeseen jos keittää.
Tai kokeileppa ensi kerralla ottaa työrooli päälle. Ei mene niin henkilökohtaiseksi ja saat " ulkoistettua" itsesi tilanteesta.
Ettekös terauhottavia napsi kun kaikilla mielenterveysongelmia!Vierailija:
ja riehuin eläimellisesti :(((. Kuula kalloon tällaiselle raivotautiselle elukalle vain.
Vierailija:
Tiedän nimittäin tapauksen, joka vaan antaa itse itselleen anteeksi ja raivarit vaan jatkuvat. Opettele käveleen toiseen huoneeseen jos keittää.Tai kokeileppa ensi kerralla ottaa työrooli päälle. Ei mene niin henkilökohtaiseksi ja saat " ulkoistettua" itsesi tilanteesta.
ajattelemaankaan mitään järkevää käyttäytymismallia :((.
No ei vaan tänäänkin kyllä yritin hillitä itseni, ja jonkin aikaa jopa onnistuin :P, mutta sitten viimeinen oljenkorsi oli liikaa joka katkaisi kamelin selän :(.
syytä niitä hormoneja. Ei raskaana olo ihan tavallinen tila ole hormoneiden suhteen. Älä ole niin ankara itsellesi kun kerran kaikkesi yrität ja jälkeenkin kadut ja anteeksipyydät.
Vierailija:
syytä niitä hormoneja. Ei raskaana olo ihan tavallinen tila ole hormoneiden suhteen. Älä ole niin ankara itsellesi kun kerran kaikkesi yrität ja jälkeenkin kadut ja anteeksipyydät.
Tuntuu vain, etten tarpeeksi yritä kuitenkaan, kun välillä taas napsahtelee.
Onneksi tätä raskaushelvettiä on enää pari viikkoa jäljellä (käynnistellään lasketun tietämillä ison koon takia jos ei ennen tule).
Mä räjähtelen joskus ja kas aina tiettyyn aikaan kuusta.