Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehenne soittaa teille

Vierailija
23.02.2008 |

päivän aikana? tarkoitan lähinnä kotiäitejä. Olen kotona vauvan ja 2v. lapsen kanssa, ja mies ei soita ikinä työpäivän aikana kysyäkseen, että miten meillä menee.

Ystäväni mies soittaa vaimolleen JOKA PÄIVÄ ja kyselee päivän kuulumiset. Meillä kun mies oli puoli vuotta kotona hoitovapaalla 2v. poikamme kanssa, minä soitin melkein päivittäin ja kyselin miten menee. Eikä aina viittis nurista miehelle, että kotona on välillä vähän tylsää, vois sitä edes joskus soitella.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan ole aikaa töistä kenellekään soitella, eikä ole tullut mieleenkään, että edes pitäisi. Soittaisihan se, jos pyytäisin, mutta mulla on niin paljon tekemistä, että en joutaisi kyllä vastailemaan.

Vierailija
2/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim. tänään kun lapset ovat kipeinä soittoja saattaa tulla useampiakin. Mukava tapa minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se kiva että muistaa =)

Vierailija
4/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä ole päiväsaikaan aikaa soitella / puhua puhelimessa. Herranjestas... se on töissä ja tekee siis töitä.

Sama kuin mulla... Mä palaan kohta töihin ja mies jää lapsen kanssa kotiin. Mä en todellakaan kerkee soittelemaan kesken päivän vain kysyäkseni, mitä kotiin kuuluu.

Kerkiäähän sitä nyt illalla, kun toinen kotiin tulee, vaihtamaan ne päivän kuulumiset. Ei tämä sitä tarkoita, ettei miestäni (tai minua kohta) kiinnostaisi äidin ja vauvan kuulumiset, vaan siitä, että töissä tehdään töitä.

Eri asia on, jos lapselle sattuu jotain, silloin kyllä infoan miestä heti. Tässä vähän aikaa sitten esimerkiksi lähdimme neuvolasta suoraan polille, kun vauva oli kipeä. Silloin soitin miehelleni kesken työpäivän ja kerroin tilanteen.

Vierailija
5/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus soittaa myös keskellä päivää esim. ruokatauolla, mutta harvemmin koska hänellä on töissä yleensä niin kiire ettei kerkeä edes rauhassa syödä. Kokki ammatiltaan...

Mutta minusta on kiva, että soittaa kuitenkin työpäivän jälkeen ja kyselee miten menee.

Vierailija
6/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Textata saattaa jos on asiaa. Maileja lähettelemme sitten enemmänkin.

Vierailija
7/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sit kun pääsee töistä ja ilmoittaa jäävänsä ylitöihin.

Hän kyllä soittaa noin 6-15 kertaa salarakkaalleen ja txtaa kanssa sille, ja ne ylityötkin tehdään siellä salarakkaan kotona.

No, mulla on eropaperit kirjoitettu, teen vain hieman raha-asioissa järjestelyjä ja sain jo miehen siirtämään kesämökin yksistään mun nimiin. Samoin mulle ostettiin uus auto, mun nimiin tietty ja miehen rahalla.

Vierailija
8/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt tuommoisesta stressaa ja eläkä ainakaan ala verrata miestäsi muiden miehiin. Jokainen taplaa tyylillään.

Vierailija
9/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana (rv37) ja 2,5-vuotiaan kotiäiti

Vierailija
10/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan " mitä kuuluu?" -puheluita. Joskus ihan asiastakin, jos tapahtuu jotain tulee muuten vaan mieleen. Minusta kyseinen tapa on ihana ja ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
11/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei asiaa.

Vierailija
12/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ehtii hyvin vaihtaa kuulumiset.

Vierailija
13/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nimittäin molemmat aika vähäpuheisia ihmisiä.

Vierailija
14/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies ehdi soittelemaan. Sitten kyllä jos sillä on asiaa. Minäkään en soita jos ei ole tarvis. Tekstailla se saattaa jos esim tylsä palaveri sillä ja kuluttelee aikaa.

Vierailija
15/15 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos olisi oikeata tärkeää asiaa ollut niin silloin oltaisiin soiteltu puolin ja toisin, mutta muutenhan se olisi ollut ihan jonninjoutavaa ajan ja rahan tuhlausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme