Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko ostanut tai tiedätkö jonkun ostaneen Ostoskanavan tuotteen, ja millainen se oli käytännössä?

Vierailija
22.02.2008 |

Minä aina ihmettelen, millainen ihminen lankeaa tilaamaan jotain ostoskanava-tuotetta. Nehän suorastaan aivopesevät ostamaan, jos niitä jää hetkeksikään katsomaan. Pakostikin ihmiset niitä ostavat, muutenhan ei olisi mitään järkeä pyörittää niitä mainoksia vuodesta toiseen.

Itse en tiedä ketään, joka olisi niitä tullut ostaneeksi, mutta olen utelias kuulemaan, onko joku ostanut, ja mikä on ollut seuraus. Onko ollut käyttöä vai tuliko tehtyä hukkaostos?

Ammattikoulun opettaja aikoinaan kertoili ostaneensa mitä milloinkin koskaan vahingosta viisastumatta; jokainen hänen ostoksistaan oli ollut hyödytöntä roskaa viehesarjoista kuntoilulaitteisiin.

Mitenkäs teillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sitä ihme karvanpoistogeelia, olikohan jotain Nad' s tai vastaava sen nimi. Ei sillä yhtään sen kummemmin karvat irronneet ja kasvoivat ihan yhtä lailla takaisin vaikka se oli sen voiteen ' kikka' että ei muka karvat kasva enää.

Törkeen kalliskin oli. Toiste en tilaa sieltä kyllä mitään!

Vierailija
2/7 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tollaset videotkin on roskaa ja turhaa, jos niitä ei sitten käytä. Mutta jos käyttää, niin kyllä ne silloin ajavat asiansa.

Ja just viime viikolla luin yhtä ketjua, missä useampi kehui swivel sweeperiä oikeesti hyväksi kapineeksi. Mutta jonkun mielestä se oli ihan turhake. Eli kannattaa miettiä ennen ostamista onko laitteelle oikeasti käyttöä vai ei.

Ja minä luulen, että kyllä niitä tv-ostoja tekee aika moni, mutta harva sitä kehtaa mainostaa, kun se kuitenkin on jotenkin noloa. Tv-ostaja on yleisessä mielipiteessä typerys, joka on helposti huijattavissa. Kukapa sitä ostamista sitten kehtaa muille kertoakaan, jollei suoraan kysytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sitä monet kerrat käyttänytkin riisipuuron tekoon. Illalla kiehauttanut ja pistänyt pataan, aamulla on kuumaa, hyvää puuroa eikä tarvitse sekoitella ja polttaa pohjaan!

Vierailija
4/7 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntolaite varmaan ihan ok jos sillä treenaa mutta en usko että sillä on juurikaan kuntoiltu ei ainakaa näy missään. Pumpattavan sägyn dumppas meille. on nyt vieras sängyksi. Itse olen nukkunut siinä kokeeksi yhden yön. mielestäni ihan hirvee. siskoni joka on nukkunut siinä useamman yön sanoo että ihan ok.

miehen veljellä joku bullet -leikkuri kehui sitä maasta taivaaseen. mitäköhän se oli ottanut ;)

meillä se orbitrec elite. ihan ok kuntoiluun jos sillä tulis veivattua. en tosin ostanut sitä tvshopista vaan kirppikseltä käytettynä.

Vierailija
5/7 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli orbitrek elite löytyy ja käytössä läåhes päivittäin. ostoperusteena pienimmät ulkomitat noista crosstranereista ja piti saada sellainen jos mahd. suuri käyttäjän paino tuossa se oli 130kg. oli lisäksi halvimmasta päästäkin kun tuo hankittiin.

Vierailija
6/7 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kynä jossa oli kaksi päätä. Toista laitettiin ensin ja toista sen jälkeen. Kaduttaa. Söi hammaskiilteen 2 kuukaudessa kokonaan. Ja ei todella vaalentanut. =(

Vierailija
7/7 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis orbitekillä jos vaan muistaa käyttää... vaatii hiukan touttelua lihaksille ja ei liikaa vastuusta ensi alkuun....

mutta crostraner liikunta vastaa hiihtoa,juoksua ja uintia samaan aikaan. näin jostain julkaisusta luin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi