Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen lyhyesti, ilman muita sepustuksia?

Vierailija
22.02.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten nyt ;)

Vierailija
2/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liikaa mielipiteitä ja mä olen usein oikeassa, joten kyllä se pitää muillekin kertoa. Jos eivät usko, toitotan kunnes uskovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan toivoton esim. työhaastatteluissa, jaarittelen aina mitä sattuu ja lopulta unohdan kysymyksen...

Vierailija
4/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkevää perustella mielipiteensä.

Vierailija
5/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapana on vatvoa ja perustella ja pohtia ja kysyä muiden mielipiteitä.. ja tällä palstalla selitellä taustoja ja miettiä mietn joku voi ymmärtää tänkin väärin ja koettaa jo etukäteen vastata lisäkysymyksiin ja plaapplaapplaap

vauvakin on just päiväunilla ja tässä ei pitäisi olla vaan imuroimassa.

Vierailija
6/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle kelpaisi kuulemma sellainen miehinen meno, että lyhyeen kysymykseen vastataan kyllä tai ei. Mutta minkäs teet, jos mies kysyy vaikka että pitääkö käydä kaupassa. Sehän riippuu sadasta ja yhdestä asiasta, perjantaina esimerkiksi siitä, halutaanko viikonloppuna välttyä kauppareissulta : )

Vierailija
7/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jutut on muutenkin sellaista tajunnanvirtaa että huh huh. Mulla on joku puhumispakko, en pysty olemaan hiljaa. Ja jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin sitten puhun ihan hölmöjä. Ja taas saa hävetä.

Vierailija
8/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain esitettyyn kysymykseen.

Vierailija
9/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä varmaan en ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän