Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kouluttamaton kotiäiti?

Vierailija
20.02.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että olen jotenkin katkera? 4

Vierailija
2/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kouluttautunut ihan itse, minua ei ole koulutettu :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on KOULUTTAUTUMATON ei kouluttamaton.

Vierailija
4/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää. En ole todellakaan sitä tyyppi että istuisin päivät koulunpenkillä.

Päätin että teen ensin lapset ja kasvatan ne kouluikään, sitten etsin joko oppisopimuspaikan tai teen hanttihommia. Suhteiden kautta saan varmasti työpaikan niin halutessani. Uskon kumminkin että oppisopimuksella kouluttaudun leipuriksi.

Vierailija
5/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kouluttaa" :D

Ei, oikeasti en ole... Olen siis opiskellut ja kouluttautunut kyllä. Mä tosin en taida olla kotiäitikään (ainakaan vielä), koska vauvamme on vasta 5kk.

Vierailija
6/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se riittää. En ole todellakaan sitä tyyppi että istuisin päivät koulunpenkillä.

Päätin että teen ensin lapset ja kasvatan ne kouluikään, sitten etsin joko oppisopimuspaikan tai teen hanttihommia. Suhteiden kautta saan varmasti työpaikan niin halutessani. Uskon kumminkin että oppisopimuksella kouluttaudun leipuriksi.

Vierailija
7/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suvussa paljon yrittäjiä, tiedän että pahan paikan tullen saisin töitä kolmestakin eri firmasta. ns. hanttihommia, mutta töitä kumminkin. Isäni kautta voisin saada kohtuu paikan ilman koulutustakin. En kumminkaan halua turvautua tähän ennenkun on ihan pakko.

Vierailija
8/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko, että kouluttamaton = tyhmä = kotiäiti. Ja koulutettu = liian fiksu jäädäkseen kotiin???

Vierailija
9/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti on mutten siihen palaa, joten tässä lastenhoidon yhteydessä opiskelen neljänä iltana viikossa. Eikä se ensimmäinen ammatti mikään huippuhomma ole, mutta tulevaisuudessa on parempi ammatti!

Vierailija
10/10 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hankin kyllä koulutuksen ja sitä vastaavan työpaikan jo ennen kuin aloin lapsia edes suunnittelemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme