Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokenut julmaa painorasismia koskaan?

Vierailija
20.02.2008 |

Itse en niin hirveän julmaa, mutta sitäkin mietin että oliko koulun terkkarilla tosiaan syytä kehottaa minua silloin herkimmässä teini-iässä laihikselle kun mitat oli 162cm/60kg, rasvaprosentti 18% ja vyötärö 61cm eikä rasvaa missään, cooperissakin meni yli 3000m. Olin vaan painokäyrien yli, joten mitään järkeä ei saanut ammatti-ihminen sitten käyttää kun käskeä laihikselle. Olen harteikas ja lanteikas ja rintava joten pakko kai se on jotain painaakin.

Siskolleni huudeltiin SM-kisoissa laihdutusohjeita yleisöstä ja likalla oli rasva% 11...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereitten vanhemmatkin huomauttelivat paksuista jaloista ja leveästä takapuolesta vaikka normaalipainoinen olin.

On se nyt laantunut kun ne kaverit on menneet ohi, mutta olivat silloin sellaisia tikkujalkoja ja sitten kaikkien olisi pitänyt olla samanlaisia.

Vierailija
2/2 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka paikassa kuulla, kuinka minun pitäisi lopettaa laihduttaminen ja syödä enemmän. En laihduta ja syön tarpeeksi, joskus liikaakin ;) En silti liho. Tuntuu julmalta, että minua saa kyllä nimitellä mm. luurangoksi, mutta minä en voi sanoa pyöreälle ihmiselle tämän olevan pyöreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla