Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIELETÖN DOKKARI FST5:LLA JUST NYT!

Vierailija
18.02.2008 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi sääliksi varsinkin sitä pikkutyttöä, joka silmät kiiluen toisteli, mitä aikuiset ovat opettaneet.

Vierailija
2/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

/nuori juo alkoholia, harrastaa seksiä ties kenen ja kuinka monen kanssa, tekee abortin raskaaksi tullessa ja kristinuskon sanomalle vain naureskelee??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

/nuori juo alkoholia, harrastaa seksiä ties kenen ja kuinka monen kanssa, tekee abortin raskaaksi tullessa ja kristinuskon sanomalle vain naureskelee??

Minä esim. olen tehnyt kaikkea tuota aborttia lukuunottamatta ja ihan onnellinen ja tasapainoinen perheenäiti olen ;).

Vierailija
4/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkouskovaisuus on ihan yhtä paha kuin huumeiden ja alkoholin liiallinen käyttö. Ihminen lakkaa hallitsemasta itseään ja menettää kosketuksen todellisuuteen. Onnettomia ihmiskohtaloja kaikki.

Vierailija
5/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kutsuu viimeisissä kännihoureissa juuri ennen kun maksa on pamahtamassa ja kohta ollaankin saarnaamassa moraalia muille :D

Vierailija:

Vierailija
6/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä dokumentissa näytetty ei millään tavoin ollut hyväksyttävää eikä oikein niitä lapsia kohtaan. Olen itse kasvanut uskovaisessa perheessä, mutta sain sentään viettää normaalin lapsuuden, eikä minusta yritetty väkisin kasvattaa jotain Jumalan soturia.

Vierailija
7/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 25% Usan kansalaisista on evankelisia. 80 miljoonaa ihmistä.

Tuli kyllä niin ahdistava olo.

Ja mitä soopaa se abortin vastustaminen, että laitettiin muka 7-viikkoinen sikiö-nukke kiertämään lasten käsiin, että tälläisiä vääräuskoiset murhaavat.

Voiko olla mitään sairaampaa? Ja siis tämä " sikiö" oli aivan täydellinen kopio täysiaikaisesta vauvasta, kooltaan vain pari senttiä.

Apua. Ja se Tv-evankelista konsultoi George Bush Jr:ia joka maanantai.. Jep jep. Hyvissä käsissä tämä maailma.

Vierailija
8/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Apua. Ja se Tv-evankelista konsultoi George Bush Jr:ia joka maanantai.. Jep jep. Hyvissä käsissä tämä maailma.

Vierailija
9/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä normaaleja tavallisia ei-uskovaisia tai tapakristittyjä perheitä on pilvinpimein jotka osataan elää ilman hirveää pelkoa ja tuskaa moraalisesti oikein, vain koska ollaan hyviä ihmisiä ja sellaisia halutaan ollakin. Teemme sen omasta halustamme ei siksi, että pelkäisimme jumalaa.

Vierailija
10/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Ja se abortti-juttu, alle 10-vuotiaat huutavat ja tärisevät tekosikiöt käsissään :`(

Vierailija
11/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sairasta. Ja se abortti-juttu, alle 10-vuotiaat huutavat ja tärisevät tekosikiöt käsissään :`(

Vierailija
12/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä olen jo kauan ollut sitä mieltä, että koko lähi- idän sais räjäyttää taivaantuuliin lapsineen päivineen!

Vierailija
13/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siispä olen jo kauan ollut sitä mieltä, että koko lähi- idän sais räjäyttää taivaantuuliin lapsineen päivineen!

Ja miten tämä liittyy Lähi-Itään?? Usan evankeliset kiihkouskovaiset?

Vierailija
14/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus pyhittää keinot joita ei kaihdeta. Näillä ihmisillä on hullunkiilto silmissä, se on karmeaa katseltavaa.

Suomessakin lapsia raahataan näihin hihhuli tilaisuuksiin.

Siellä olisi sosiaaliviranomaisille rutkasti töitä.

Vierailija
15/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vihaa, pelkkää vihaa. Samanlaista vihapropagandaa harrastavat tietysti muutkin tahot, kuten äärimuslimit, uusnatsit jne.

Vierailija
16/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja todellakin, tällä dokumentilla ei ollut mitään tekemistä lähi-idän kanssa.

Mikä tahansa asia, uskonto tai uskonnottomuus on pahasta kun se menee äärimmäisyyksiin, fanaattisuus on pahasta.

T: maltillinen muslimi

Vierailija
17/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä tahansa asia, uskonto tai uskonnottomuus on pahasta kun se menee äärimmäisyyksiin, fanaattisuus on pahasta.

T: maltillinen muslimi

Totta! Äärilaidoilla suvaitsevaisuus tallautuu maan tomuun.

T. Maltillinen ateisti :)

Vierailija
18/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tv-evankelista sanoi että heidän kristittyjen äänillä he pystyvät vaikuttamaan kaikkiin vaaleihin eli saavat läpi haluamansa. Ja varmasti noiden Jesus Camp leirien syntyyn on vaikuttanut se, että uskonnon opetus poistettiin kouluista 60-luvulla. Joten vaatikaa vaan täälläkin uskonnon opetuksen poistamista..... :)

Vierailija
19/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se tv-evankelista sanoi että heidän kristittyjen äänillä he pystyvät vaikuttamaan kaikkiin vaaleihin eli saavat läpi haluamansa.

McCain, varapresidenttinään Huckabee. Taivas varjelkoon maailmaa.

Vierailija
20/32 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällaisia tapauksia muutaman - on sekaannuttu aluksi vain vanhempia ärsyttääkseen saatananpalvontajuttuihin, viinaan, huumeisiin ja vaikka mihin. Kaikkien sekopäisimmät tapaukset näistä ovat juuri niitä, jotka ovat pienestä pitäen saaneet kuulla helvettiin joutumisesta, yhdestä oikeasta tavasta elää jne. Nuoruusaikainen poikaystäväni oli tällaisesta perheestä (veli sekoili toden teolla), ja todella satuttavaa oli kuunnella hänen ahdistustaan :(

Tarkoitus voi olla hyvä, mutta keinot väärät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi