Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vertaan seksitöntä liittoa autoon josta on bensa loppunut.

Vierailija
16.02.2008 |

Nyt tiedän miksi täällä on kitkeriä ja ilkeitä puheenvuoroja milloin mistäkin tai kestäkin.

Syy on seksin puute, jopa parisuhteessa elävät jättävät seksin muutamaan kertaan vuodessa tai pahimmillaan siinä on vuosienkin taukoja.

Iloisempi ilmapiiri vallitsisi jos kaikilla olisi elämä tasapainossa myös sänkykammarissa.

Parisuhteen muuttuessa platoniseksi on sama kenen kanssa asut. Suhteessa kuuluu olla seksiä ja intohimoa, ne arkiset askareetkin sujuu kevyemmin ja paremmin. Seksitä saa voimaa.

Vertaan seksitöntä liittoa autoon josta on bensa loppunut. Jos tankki on tyhjä täytyy sitä polttoainetta lähteä lainaamaan/hakemaan jostain vaikkapa naapurista.

Bensattomalla autolla ei ole mitään arvoa, sillä ei pääse minnekkän.

ps. näsäviisaille voi se olla dieseliäkin

Pitäkää yllä seksisuhdetta myös avioliitossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muuten nainen ja seksittömässä liitossa joten tiedän mistä puhutaan

Vierailija
2/13 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joku ihmeen himokausi ja mies on ainakin tyytyväisempi kuin aikoihin =). Kyllä se seksi vaan vaikuttaa todella moneen asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankaa, naikaa, nussikaa, rakastelkaa! ja nauttikaa.

Vierailija
4/13 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautaudun elävältä eikä minua edes kiinnosta nousta tästä paskasta.

minua ei kukaan kosketa, ei paijaa, halaa, ei rakastele. en ole haluttava miehestäni, hän ei vain halua minua rakastella.

8v yhdessä ja viime vuonna pantiin 3 kertaa!!!!!! sitä edellisenä kerran!!!!!

odotan voimia lähteä tästä, en halua että tyttömme 6v ja 5v elää tämmöisen tunnettomuuden keskellä.

antakaa miehillenne, olen se jolta pihdataan ja huudan tuskaani joka ikinen päivä, joka ikinen tunti, minuutti ja hetki elämästäni.

sattuu niin että oksettaa.

Vierailija
5/13 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, se helpottaa :)

Vierailija
6/13 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty tähän puutteeseen tuo helpotusta, mut ei se ole vaihtoehto, mun on vain saatava itseni liikkeelle niin sit helpottaa.

en ehkä vielä jaksa tänään tai huomennakaan, mut vielä se päivä tulee.

Vierailija
7/13 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/13 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä, vastajaa, olen ainakin nainen. Takana pitkä avioliitto ja meillä on monta lastakin.

Vierailija
9/13 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuneena luin tuota ketjua missä kerrottiin todella vähäisestä seksistä parisuhteessa. Luonnotonta.

Pitkään parisuhteessa olleena sanon että jos toimii seksi niin toimii kaikki muukin.

Vierailija
10/13 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen olen minäkin.

Vierailija
11/13 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa seksi hiipuu ja kumppanin aloitteet käy vastenmielisiksi niin silloin suhteessa on enemmänkin pielessä. Elin suhteessa joka alkuun oli intohimoinen ja kaikki asiat luisti vuosien varrella mies rupesi ällöttämään monesta syystä joita en halua kertoa ja pikkuhiljaa alkoi seksikin tympäistä. Joskus suorastaan oli oksettava olo kun mies yritti lähestyä. Karttelin kaikin tavoin.

Erottiin sehän on selvää. Mielestäni silloin kun asialle voisi vielä tehdä jotain, kun huomataan pieniä merkkejä liiton toimimattomuudesta asia pitäisi ottaa keskusteluun ja miettiä avoimesti mikä mättää. Yksipuolisesti tuskin mättää, kenties molemmilla on syitä ja liitto väljähtyy.

Uskon tuohon ap:n väitteeseen että seksi on hyvä mittari liiton toimivuudesta.

Vierailija
12/13 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde voi voida oikein hyvin, vaikka ei jaksaisi harrastaa seksiä usein. Raskausaikoina ja lasten ollessa vauvoja on meillä ollut pitkiä aikoja ilman seksiä, mutta suhde voinut silti erinomaisesti. Lasten kasvaessa on myös seksielämä vilkastunut eli aika aikaa kutakin.

Vierailija
13/13 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaat jämähtää kiinni ne ei pyöri koska osat siellä ripustuksissa ruostuu - hankalaa siitä on enää kunnollista saada.

Hylätty auto on surullinen näky jonka päälle kasautuu likaa ja roskaa talvella lunta. Hankalaa on saada käyttökuntoon nopeasti. Tarvitaan kovia ponnistuksia, paljon työtä ja huoltoa.

Mutta jos auton pitää kunnossa, tekee huollot määrävälein, muistaa tankata niin johan pelittää ja siihen voi luottaa.