Pipo edelleen etsinnässä, osaako joku auttaa???
Edelleen etsin Reiman vaaleanpunainen/muta väristä kevätpipoa kokoa 50. Jos joku näkee sokoksella vanhaa jäämistöä (oli viime keväänä reiman puku ja pipo kantis tarjouksena), niin vinkatkaa. (Helsinki keskusta ja hakaniemi käyty läpi, ei tärpännyt).
Reimalla oli myös viime tai edellisenä vuonna sellainen raitapipo myynnissä, minkä värit oli vaaleanpunainen ja muta. Jos joku omistaa tällaisen pipon, niin saa tarjota. (koko 50). Huutiksessa oli juuri tuollainen myynnissä, mutta oli liian iso 52.
Plus kaikkia vaaleanpunainen/muta reiman pipoja saa tarjota. Ostoilmoitukseni löytyy osta-palstalta.
Tänä vuonna ei yksikään reiman pipoista ole noihin sävyihin viittaavaa :-( Eli olen täällä jo ihan paniikissa, löydänkö pukuun sopivaa hattua.
Kommentit (4)
... kun meillä tuo raidallinenkin muta-vaal.pun pipo mutta se on kyllä 48cm, kun meidän 2v oli uudesta mallistostakin ostettava vielä 48cm kun hukku 50cm ...
mutta jos tuo 48cm kiinnostaa niin huikkaa, mäkin olen palstan kautta löytänyt juuri johonkin sopivia asusteita näin huudellen ;)
tuusis + 4 muksua
Laitoin sinulle aiemmin jo viestiäkin otsikolla Tuusis!. (et varmaan huomannut huhuiluani) Eli pipo kuulemma joustaa ja on reilua, eli uskon että koko 48 mahtuu. Eli jos sinulla on vielä pipo, niin olen enemmän kuin kiinnostunut. Kerroinkin että maksan piposta sen hinnan minkä uutena maksoit + postarit. Eli voit laittaa viestiä aipa@luukku.com. Olisi mahtava saada asuun täydellisesti sopiva pipo :-)
Minusta ainakin Reiman pipot pientä mitoitusta, 50cm ainakin tässä mallissa oli tosi nafti kun viime keväänä soviteltiin. Meillä menee nyt nippa nappa 2,5 v tämän kevään.
Kun on sellainen too-osi tumma. Sattumalta H&M:lla oli prikulleen sävysävyyn oleva hattu viime vuona myynnissä, sellainen raidallinen. Sekin ehdittiin jo laittaa eteenpäin, harmi.
Mä pidän rotmee silmät auki, jos oikeanlaista pipoa tulee vastaan. Noissa edellisvuoden malleissa aina se vaikeus, että asusteita supervaikea löytää sävysävyyn, joka pelkästään vaaleanpunaisen sävy vaihtelee joka vuosi Reimalla.