Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne yhtään siivoojaa.

Vierailija
16.02.2008 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko vaihdan asunnoissa lakanat ja joka toinen viikko siivoukseen kuuluu imurointi, tiskaus, pölyt ja vessojen pesu. Työtä tulee noin 15 tuntia viikossa, eli yhdessä kämpässä huhkin puoli tuntia kerrallaan. Tästä vaivasta minulle maksetaan 5000 euroa.

Mitään vaihtelua työ ei tarjoa enkä ajattele, olenko jollekin tärkeä henkilö vaiko en ja arvostetaanko työtäni vaiko ei. Aika yksinäistä työni on, sillä asunnoissa ei käyntini aikana ole ketään kotona. Ainoa kontakti on käytännössä pesula, josta noudan puhtaat petivaatteet ja jonne palautan likaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen joskus käskenyt oppilaitteni miettiä, mitä seuraisi, jos siivoojat eivät tulisi viikkoon saati kuukauteen töihin. Hyvin nuo ymmärsivät siivoojien tärkeyden. -kateellinen ap, joka ei tosiaankaan tienaa tuollaisia summia.

Vierailija
4/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa, että olen työpäivän jälkeen aika väsynyt, koska useat siivoamistani asunnoista sijaitsevat kerrostalon ylimmissä kerroksissa ja hissejä ei tietenkään ole. Tarvitaan aika sitkoa siihen että raahaa imurit, pesuvehkeet ja lakanat sinne viidenteen kerrokseen ja sen jälkeen vielä siivous siihen päälle. Asunnoissa kun asuu 2-7 enemmän tai vähemmän sotkuista komennuksella olevaa työmiestä niin niissä on vielä yleensä aika kaamea siivo.

Positiivista on se, että teen noin 5 kämppää päivässä ja pääsen kotiin yleensä kahden pintaan päivällä. Ehdin hyvin ottaa ekaluokkalaiseni kotona vastaan kun hän tulee koulusta ja vetää pienet nokoset päälle ennen kuin haen nuorimman päiväkodista.

Vierailija
5/5 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siivoojat ollaan oikeesti myös ihmisiä, jotkut jopa haluaa siivota ihan ammatikseen. Oikein valitussa työpaikassa meitä jopa arvostetaan ja tervehditään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi