Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaako kukaan omia hiuksiaan? Voisiko leikata

Vierailija
15.02.2008 |

vaikka jotain otsatukkaa itse?

Sellainen vino otsatukka, sellainen " toispuoleinen" pitkä, miten sellainen tehdään? Ei ehkä kannata ottaa riskiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkät hiukset ja välillä kun ei ole ehtiny kampaajalle ja on menny hermot niin ite olen leikannu. Mulla tosin on luonnonkiharat hiukset, eli ei näy helposti ihan pienet epätasaisuudet.

Vierailija
2/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualta onkin jo hankalampi leikata vaikka joten kuten onnistuu jos ei ole turhan tarkka lopputuloksesta. Voi olla että eka kerralla kun leikkaat niin ei ole vielä aivan täydellinen, mutta kun olet sitä pari kertaa lyhennellyt niin aika äkkiä siihen oppii, ja otsis vielä kasvaa sen verran nopeasti ettei haittaa jos ei ihan nappiin mene

Vierailija:

vaikka jotain otsatukkaa itse?

Sellainen vino otsatukka, sellainen " toispuoleinen" pitkä, miten sellainen tehdään? Ei ehkä kannata ottaa riskiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takahiuksetkin! ei se nyt niin vaikeaa ole ja ainahan voit pyytää jotain toista siistimään sen jälkeen jos jää epätasaisuuksia. Rohkeasti vaan!!

Vierailija
4/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma suomalaisia naisia vaivaa, kun eivät panosta hiuksiinsa!? Fiskarsit vaan käteen ja saksimaan... just.

Vierailija
5/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaanelävä

Vierailija
6/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vitosen, kun täällä Suomessa pulitat viiskymppisen... Pistää Fiskarssit vinkumaan nuo täkäläiset hinnat. :(

Vierailija
7/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui se viime kerralla itellä hyvin ikean askartelusaksillakin kun en löytänyt omia parturisaksiani siihen hätään mutta sillä se taito ja kokemus karttuu kun muutamia kertoja leikkaa.. Tietnkin on hyvä käydä parturilla välillä joka voi karsia kärsineitä hiuksia pois joita et itse omasta päästäsi näe mutta silloin tällöin osaa kyllä itsekin sen tehdä.

Vierailija
8/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä leikkaan aina. tärkeää on olla sellainen kunnon peili josta näkee myös taakse ja sivuille. mies kyllä yleensä tasoittaa latvat kun hiuksen on nyt niin pitkät että ne voi vaan kammata selän taakse. siitä ilosta en maksa 30e!!! etuhiuksetkin onnistuu, kannattaa vaan leikata ensin alhaalta ohut kerros ja vähitellen ottaa lisää hiuksia päälaelta kunnes näyttää hyvältä.

nimim. ei ne oikeat parturinsaksetkaan maltaita maksa

Vierailija
9/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa lopputulos on aina ihan jotain muuta kuin olen alunperin tarkoittanut. Siispä itse leikkaamalla saa mitä haluaa. Mutta ohennussaksia en kyllä suosittele aloittelijalle, niiden kanssa käy helposti köpelösti.

Tuon vinon otsatukan saa helposti kun vetää hiukset valmiiksi vinoon sormien väliin (tai siis sormet vinoon hiuksiin niin, kuten haluaisi siis otsatukankin olevan) ja sitten napsii saksen kärjillä kohtisuoraan hiuksia kohti (ei siis poikittain) latvoja. Siis ihan vähän kerrallaan. Varovasti ja hiljaa hyvää tulee. Kannattaa myös leikata kahdessa erässä, ei siis kakkia hiuksia kerralla.

Vierailija
10/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takahiuksia en kyllä osaa ite leikata, joten mies leikkaa ne sitten...ja hyvä on lopputulos..ei tosiaan huvita kymppejä maksaa kun saa kotona saman tuloksen, viimeksi oon ollut kampaajalla yli 4 vuotta sitten.

Vierailija
11/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit vaihtoehtona et meet kato ihan oikeelle kampaajalle...

Vierailija
12/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittuneena seuraillen *parturi-kampaaja*

Vierailija
13/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tasottaa ja siistii itse! Silloin ei mitään erityistä mallia mennä kampaajallekaan tekemään, mutta jotkut maksavat pikkuhommasta monta kymppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän