Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hui kun löysin valkoisen ihmisen.
15.02.2008 |
Käykääs katsomassa:
http: // irc-galleria. net/ view. php? nick= hide23& image_ id= 74005514
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oliskohan aika vaihtaa meikkivoiteen sävyä oikeammaksi =D
2.
Voi tyttöraukkaa, onkohan kukaan koskaan sanonut tuosta meikkityylistä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yks kuva on, missa on tavallinen valotus, ja siinä on ihan tavallinen suomalainen vaalea iho. Itsellänikin on vaalea iho, käytössä (ihan myyjän avustuksella ostettu, oikea sävy) lumenen 01, eli kaikkein vaalein sävy. Useimmilta kansainvälisiltä merkeiltä ei edes löydy tarpeeksi vaaleaa, vain Lumene ja Joe Blasco...
Säälittävää että joku jaksaa syynätä toisia noin...
Alue: Aihe vapaa
että on vaan meikkivoiteen / puuterin käyttö ollut aika runsasta