Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pahimmat menkkakokemuksesi?

Vierailija
01.01.2008 |

Mulla oli se, että kun menkat alkoivat noin 14v. iässä niin en kehdannut pyytää vanhemmiltani rahaa siteisiin tai tamponeihin. Kerrankin vuorasin pöksyni nailonpolvisukilla :/ Joskus myöhemmin rahattomana " kuivasin" tamponin ja asetin sen takaisin. Näin säästin tamponeita. Hullu olen kyllä ollut! Kerran sairastuin aika varmasti siihen tamponitautiin, mutta silloin kyllä osasin huolehtia jo hyvin menkan ajan hygieniasta....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa unohdanko enää koskaan? Oksentelin ja kramppailin

Vierailija
2/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun ihmiset haluaa kutsua ambulanssin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousin ylös ja menin suihkuhuoneeseen. Tamponi petti läpi. Suorastaan lorisin lattialle. Pääsin suihkun WC:hen ja koko lattia melkein laihenti punaisenaan, vaikken ehtinyt vielä poistaa edes tamponia. Kyllä oli kokemus! Vuoto on muutenkin ollut joskus tosi runsasta, tuolloin oli kyllä joku erityinen häiriötapaus, jonka muistan taatusti ikäni! Arvatkaa tekikö mielä painua maan alle?!

Vierailija
4/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sillä kertaa todella runsaat vuodot, enkä ollut muistanut ottaa koko päivän juhlaan kuin yhden tamponin mukaan. Siellä vaeltelin sitten iso läntti pepussa ennen kuin äiti huomautti :D

Vierailija
5/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kokeillut kuukuppia muutaman kerran ja kerran sitten lähdin jumppaan sen kanssa. Matkalla (kävellen) jumppan tuntui, että olisi valunut ohi ja jumppasalissa kävin sitten ennen tunnin alkua vessassa. Pikkuhoususuoja oli jo veressä, koska kupista valui ohi ja aika paljon. Kiedoin ihan sikana vessapaperia pikkareiden ympäri ja menin jumppaan, koska en halunnut jättää sitä väliin. Koko jumpan ajan mietin, valuuko veri vessapaperistakin ohi. Onneksi oli mustat housut jalassa!

Oikeasti PAHIN on ollut kaikki ne kerrat, kun en nuorempana tajunnut ottaa särkylääkettä tarpeeksi aikaisin tai jos särkylääke oli loppu tai väärää. Oksensin silloin usein kivusta ja se olotila oli karmea! Onneksi olen noin viimeiset 10 vuotta osannut ottaa särkylääkkeen ajoissa, jolloin kipu ei pääse mulla niin pahaksi. Voin elää silloin ihan normaalisti, vaikka menkat ois just alkaneet.

Vierailija
6/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juuttui kerran tamponi sisään, kun immenkalvo olli tiellä. Jouduin leikkaamaan saksilla kalvon pois kun en kehdannut lääkäriin mennä.

Lisäksi menkkani olivat nuorena tosi runsaat, joten ohivuotoja sattui kerran jos toisenkin.....

Vierailija
7/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Side oli aivan kuiva ja veri oli tullut sivusta farkkujen läpi. Seuraavana aamuna tuolini oli sotkuisena odottamassa. Olin kuvitellut, että siivooja pyyhkii sen illalla, mutta siinä se tahra oli muistuttamassa minua vielä seuraavanakin päivänä. Yleensä tuolini oli aamuisin varattu, mutta silloin se ei jostain syystä ollut kelvannut kenellekään...

Vierailija
8/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin unohtanut ottaa särkylääkkeen ja kivut yltyivät ihan hirveiksi ennen kuin ehdin lääkettä ottaa. Monesti olen myös oksentanut samaisesta syystä.

Vierailija
9/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden poikaystävän edessä noussu sängystä ja koko sänky lainehtinu. Yläasteella tamponi petti (vuoto niin runsasta) ja kaikki penkit veressä ja housut jne enkä ite huomannu mitään.

Vierailija
10/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nuorisotilassa, jossa olin ohjaajana, jäi verinen läntti penkille, kun nousin ylös farkun takamus punaisena, MUTTA kukaan teinipojista ei ilmeisesti huomannut. Luikertelin vessaan ja jostain suuresta säkästä johtuen mukanani onneksi olis pitkä neuletakki ja peppu oli piilossa

- kahden erittäin vahvan kipulääkkeen, kuumavesipullon ja lattialla hiljaa makaamisen jälkeen pystyin lähtemään liikkeelle, olin ennen lääkkeitä jo tyhjentänyt vatsani kivusta oksentamalla

+ kaikki muut tuskaiset kuukaudet :O

Vierailija
11/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran työkeikalla valkoiset haalarit veressä ja mitä milloinkin. Exä oli vielä niin nuuka ettei olis antanut siteitä ostaa/vaihtaa että noita sattui.

Vierailija
12/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ex oli niin nuuka ettei antanu sun ostaa siteitä? Et ees omalla rahalla saanut ostaa?

Vierailija
13/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suotta ole ex. T 15

Vierailija
14/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen aika paha oli kun olin lääkärillä alusvaatteisillaan, ja piti " pyllistää" lääkäriin päin. Menkat oli tietty alkaneet huomaamatta ja alkkareissa oli persuksissa iso veriläikkä, lääkäri ei sanonut mitään, vaikka ei mitenkään voinut olla huomaamatta.

Vierailija
15/15 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman käsikauppalääkkeen sekä panacodeja. Pakko oli lähetä sairaalaan, siellä sain kunnon kipulääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan