Olenkohan raskaana...??? =) onhan tätä jo par vuotta haaveiltu..
Minulla yksi lapsi vm-99 ja toista lasta yritetty välillä enemmän ja vähemmän... viime keväänä sain clomifren tabletit en joita kokeilin kaksi kk. sinä aikana yritys alkoi maistua " puulta" joten lopetettiin koko yrittäminen... NYT kp.24/28-30 ja tissit TOSI isot..ja sivuilta kosketus arat.. nännipihat tummat ja nyppyläiset.. naamassa pieniä finnejä varsinkin suun ympärillä (ei yleensä ole) muutenkin koko keho turvoksissa... esikoisen odotuksessa ei ollut MITÄÄN oireita pieni masu vaan kasvoi...!! =) jännittävää... =)
Kommentit (11)
No anteeksi jos kirjotin ja elän toivossa... itse et taida tietää miltä tuntuu kun lasta ei toiveista huolimatta kuulu...!!!!Vierailija:
Vierailija:
Minulla yksi lapsi vm-99 ja toista lasta yritetty välillä enemmän ja vähemmän... viime keväänä sain clomifren tabletit en joita kokeilin kaksi kk. sinä aikana yritys alkoi maistua " puulta" joten lopetettiin koko yrittäminen... NYT kp.24/28-30 ja tissit TOSI isot..ja sivuilta kosketus arat.. nännipihat tummat ja nyppyläiset.. naamassa pieniä finnejä varsinkin suun ympärillä (ei yleensä ole) muutenkin koko keho turvoksissa... esikoisen odotuksessa ei ollut MITÄÄN oireita pieni masu vaan kasvoi...!! =) jännittävää... =)
Mutta parempi jottei innostu niin ei pety niin pahasti...
Toivotaan kuitenkin parasta, ihan mahdollistahan se on!!
t. lapsettomuushoidoissa kolme vuotta...
Sinuna testaisin niin ei tarviis spekuloida...
ja siitä lähtien toista yritetty välillä , välillä ei. Eipä ole vauvaa kuulunut :(
vielä tehdä testiä kun kiertopäivä vasta tuo 24/28-30.... odottelen ensin siihen ja pidän peukkuja... lenkkeilen ja nautin aurinkoisista päivistä, liikaa miettimättä.. =) (jos pystyy olla miettimätt...!! ) =)Vierailija:
Sinuna testaisin niin ei tarviis spekuloida...
Vierailija:
No anteeksi jos kirjotin ja elän toivossa... itse et taida tietää miltä tuntuu kun lasta ei toiveista huolimatta kuulu...!!!!Vierailija:
niin onkin... eikä siitä ollut kyse... vaan siitä että olemme toivoneet toista lasta jo kauan... vai onkohan sekin täällä palstalla kiellettyä... ei olisi pitänyt mainita koko asiasta... tiedämpähän tulevasuudessa... kiva oli vain kirjoittaa ajatuksia jos olisi ollut joitain muita joilla samanlaisia tilanteita... mutta hyvää ystävänpäivää sinulle! =)
Tosin yritystä ei ole takana ihan noin kauan vaan 9kk, kiertopäivä ja kierronpituus sen sijaan ihan samat! Minä yritän olla toivomatta liikaa koska en tahdo pettyä. Mutta kyllähän sitä silti aina toivoo :)
Tiedän minäkin mitä on aina pettyä uudelleen kuukautisten tullessa (tai km vuoden alkaessa), mutta nyt odotan toista lastamme. Ihanaa olla raskaana ja toivon, että sinäkin olet.