Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö väärin jos kiellän lastani tapaamasti erästä kaveriaan?

Vierailija
14.02.2008 |

Vapaa-ajalla siis, kouluaikaan on vaikeampi puuttua.

Tämä toinen lapsi on varsinainen villikko, tunnilla aina äänessä ja häiritsee muiden työrauhaa. Omani taas on rauhallinen ja kuuliainen lapsi. Kun lapseni leikkii tämnän villikon kanssa, hänestäkin tulee jotenkin " kontrolloimaton" , enkä haluaisi hänen saavan vaikutteita tuolta moottoriturvalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsevarmemmaksi. Ettei ole toisten vietävissä.

Vierailija
2/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempana sinulla on oikeus ja velvollisuus huolehtia lapsestasi. Jos katsot, että tämän kaverin seura ei ole sopivaa lapsellesi, niin totta kai voit kieltää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko perusteena levottomuus tunnilla ja villeys?

Vierailija
4/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapseni ystäväpiiriin häiriköitä.

ap

Vierailija
5/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on täysi oikeus ja varmaan tämän hetken näkökulmasta hyvät perustelut kieltää lastasi kaveeraamasta " häirikön" kanssa.

Minä olen vain nähnyt kovin monta noin menettelevää äitiä lapsineen. Siinä tuppaa käymään niin, että kun pari vuotta on syyttänyt kaikista ongelmist ajotain häirikkökaveria, lapsi tottuu siihen, ettei hän vastaa omista tekemisistään ollenkaan vaan aina voi syyttää jotakuta muuta joka on " houkutellut" jne. Ja kun tästä kullanmussusta siinä vaiheessa itsestään tulee häirikkö, voin kertoa, että niiden luokkatovereiden vanhemmilta, joiden lasten kanssa olet aikaisemmin kieltänyt kultamussukkaasi leikkimästä, ei välttämättä riitä kauheasti sympatiaa eikä vertaistukea.

Ja minä olen siis nähnyt näitä useampia. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, voihan olla ettei teidän kultamussukka koskaan teekään itse mitään virheitä...

Vierailija
6/6 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsivä lammas!

Vierailija:

En halua lapseni ystäväpiiriin häiriköitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän