Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita, joita _ei kiinnosta_

Vierailija
13.02.2008 |

muiden imetys, siis arvostelumielessä? Uts eimetin pitkään, koska se onnistui ja sopi meille lapsen kanssa. Pidän imetystä lapsen parhaana ruokkimiskeinona ja olen sitä mieltä että vauvojen pitäisi saada rintamaito pidempään, totta kai.

Mutta en jaksa vouhottaa ja en todellakaan arvota ihmisiä imetyskokemusten perusteella.

On kyse priorisoinnista. Jaksan tehdä kaikkeni, että lasten kaltoinkohtelut, pahoinpitelyt ja nälänhätä saataisiin loppumaan. Näitä kaikkia on Suomessakin. Sitten kun ko. asiat ovat kunnossa, löytyisi vielä tuhat asiaa, jotka vaativat enemmän huomiota kuin imetys.

Siis, jokaisen oma asia, todellakin. Kellään ei ole oikeutta arvostella miten ruokit lapsesi, kunhan ruokit ja rakkaudella hoidat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisen naisen henkilökohtainen valinta ei minua juuri kiinnosta eikä haittaa, jos joku ei ole imettänyt, kun ei ole pitänyt sinua. Jos neuvolassa annettu " imetysvastaista" neuvontaa ja yhteiskunta ei ole valmis satsaamaan imettämiseen, niin siitä jaksan kyllä keskustella.

Vierailija
2/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai imettävät vain vähän aikaa. Mielestäni heitä ei edes voi kutsua ÄIDEIKSI. Tai ainakin he ovat huonoja äitejä. Tämä nyt on vaan minun mielipiteeni ja minulla on oikeus siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt neljä lasta, mutta en imettäntyt. Äiti en siis ole, joten mikä sitten?

Vierailija
4/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä saa olla imetyksestäkin, mutta huonoksi äidiksi en ketään vähän imettävää tai lainkaan imettävää koskaan sanoisi. Syistä kun ei tiedä. Ja hyvin, hyvin vähän varmaan on sellaisia, jotka nyt vaikka oman parhaansa vuoksi eivät imettäisi. Että menot tai muut olisi tärkeämpää.

Vierailija:

Tai imettävät vain vähän aikaa. Mielestäni heitä ei edes voi kutsua ÄIDEIKSI. Tai ainakin he ovat huonoja äitejä. Tämä nyt on vaan minun mielipiteeni ja minulla on oikeus siihen.

Vierailija
5/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma valinta, eläkööt sen mukaan. Piste.

Vierailija
6/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävääni aikoinaan ihmettelin kun hän kolmevuotiasta imetti vieläkin. Silloin myös sanoin, että hieman ällöttää kun hän kylässä käydessään imetti isoa poikaa kaikkien nähden sohvalla. Siinä kulki minun rajani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi