sterilisaatio naiselle ja kuukautiset sen jälkeen
hei, mulle tehtiin kesällä sterilisaato ja sen jälkeen kuukautiset tulleet ihan normaalista paitsi nyt.
eka normi kuukautiset, ehkä vähän niukat, kesti viisi päivää, sit loppui, oli pari päivää vuotamatta ja eilen alkoi taas aika runsas kirkkaan punainen vuoto, mitä ihmettä tämä voi olla?
En tiedä johtuuuko sterilisaatiosta vai onko joku hormoonihäiriö, onko kellään ollu?
siis kuukautiset joko tulee kahteen kertaan tai sit kestää tosi pitkään ja oli pari päivää taukoa välissä.
kiitti jos joku osaa auttaa.
ps. en imetä, eli ei voi johtua siitä
Kommentit (4)
lieneekö kellään vastausta, miksi näin? Ja kaikilla siis olleet ennen sterilisaatiota ihan normaalit kierrot. Tai yhdellä aika pitkä, mutta siis säännöllinen.
Ei sen sterilisaation pitäis kuukautisiin mitään vaikuttaa. Eli joku hormonihäiriö ehkä kyseessä? Mä menisin gynelle jo tossa vaiheessa selvittelemään, varsinkin jos häiritsee kovasti.
olen ajatellut että johtuu siitä että koko aikuisiän olen syönyt pillereitä ollu jatkuvasti raskaana+imettänyt ettei normi hormoonitilaa ole vissiin mulla edes ollut, ehkä tää sit on normaalimpaa? En tiedä, pitää katsella ja sit kysyä lääkäriltä jos ei muu auta, pelkaan vaan heti jotein syöpää kun sellaisine juttu oli Meidän perhe lehdessä..
eikös nuo aiheuta vuotoja