Onneks on av, täällä kun voi kysyä mitä tahnsa tyhmää ;) Nyt olis kysymys kielisuudelmasta!!
Eli olen tapaillut nyt yhtä miestä ja muutaman kerran on suudeltu. Hän näköjään pitäisi kielisuudelmista, mutta mitä ihmettä siinä pitäs tehdä. Mä oon jääny vähän kuutamolle seisomaan ja antanu miehen pyöritellä kieltään mun suussa, mutta se ei kait ole se tarkoitus. Neuvokaa nyt hyvät naiset avutonta, et mitä tuossa tilanteessa tehdään!! Ja ei, en ole teini - itse olen 37 ja mies 45 :)
Kommentit (9)
syvälle. Pitäisikö siihen tarttua huulilla kiinni, vai mitä tehtä :-o
Suuteluoppitunti:
Aloitatte rauhallisesti ja kevyesti pienillä pusuilla. Siitä syvennätte ja availette jo hieman huulia. Ensimmäiseksi ei kieltä tungeta toisen kurkkuun vaan kevyesti esim. kosketellaan kielen kärjillä toisiaan.
Tämän jälkeen unohdat kokonaan miettiä mitä olet tekemässä, koska fiilis vie sinut mukanaan;)))
silleen kiihottavasti vastakkain miehen kielen kanssa. Vähän vaikea selittää, yleensä se suutelu tapahtuu ihan luonnostaan. Ja uusilla pareilla todella kiihkeästi yleensä. :)
Oppii tavoille tai vaarana on että pääsette jyvälle hommasta
suutelemisesta, varsinkaan kielareista?
ja pyöritellä siellä, hyi olkoon :D Taidan olla hieman rajouttunut.
ttelee ja tuntuu kun kieli olis kokonaan jännitetty. Ja tämä sa minut hieman varuilleni :) ap
Miehesi ei ole tainnut saada sitä kielisuudelmien oppituntia, eli hän tarvitsee sen etkä sinä. :)
Kielisuudelmaan ei ole tarkoitus tukehtua eikä kielellä putsata toisen takahampaita. Kieli voi välillä käväistä suussa ja sitten taas kosketella hellästi huulia tai mennä takaisin omaan suuhun.
Mutta hyi että jos se oikein tunkee sitä kieltä silleen syvälle. Sit sun täytyy kouluttaa sitä!