Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksikäytetty, vai olenko? Kertokaapas te mielipiteenne+neuvoja! (OV)

Vierailija
13.02.2008 |

Meillä menee mieheni kanssa hyvin, mutta yksi asia mua vaivaa, imittäin miehen seksin tarve ja miten se pitää minua pelinappulana.

Minun pitäisi AINA olla valmiina tai mies suuttuu ja kun se tietää että minua inhottaa mökötys ym, annan yleensä, että sopu säilyisi.

Nyt mies on hoksannut ruveta sanomaan jos kieltäydyn, et " joo säästele vain töihin" .

Ennen sanoi aina et saanhan minä muualtakin, mutta kerran suutuin ja sanoin et anna mennä vaan ovi on auki.

Ei jaksa ei.

Ja ei todellakaan eletä selibaatissa, mut jos kerranki erehdyn sanomaan ei tänään, nii viikon mökötys tiedossa, eikä auta lastenhoidossa eikä missään. Kaikki pitää tehdä yksin niin kauan et miers saa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valtataistelua isäntä pitää seksin avulla. Onko hän seksi riippuvainen?

Ja itse en suostuis kiristystilanteesssa mihinkään, mököttäisin takaisin. Ja vaatisin päästä pariterapiaan tai seksiterapeutille. meinaan kiristäminen on henkistä väkivaltaa...

Vierailija
2/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen lapsen syntymästä oli tasan kolme viikkoa, kun alkoi tämä järkyttävä painostus. En oikeasti tiedä mitä tekisin. Ja jos yritän puhua miehelle, suuttu kauheasti ja alkaa haukkumaan ja syyttä minua kaikesta.

Oikeasti olen jo aika rikki. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINULLA ON OIKEUS OMAAN RUUMIISEESI! Anteeksi huutaminen, pännii tuollainen.

Anna sen mököttää. Ehkä oppii niinkuin lapsetkin, ettei kiukuttelemalla mitään saa...

Vierailija
4/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut mieheni kanssa tilannetta, etten olisi halunnut...ollaan vaan kehomme tarpeilta niin samanlaiset, lapsia on ja vuosia takana, aina vaan haluan häntä yhtä paljon. Parin valinnassa on muuten todella tärkeää, että halutkin kohtaavat.

Vierailija
5/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ole ollut mieheni kanssa tilannetta, etten olisi halunnut...ollaan vaan kehomme tarpeilta niin samanlaiset, lapsia on ja vuosia takana, aina vaan haluan häntä yhtä paljon. Parin valinnassa on muuten todella tärkeää, että halutkin kohtaavat.

Vierailija
6/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin synnytyksen jälkeen on melekin 5 viikkoa ina ennekuin rupeaa edes mieli tekemään , vaikka ne halut kohtaisikin muuten ihan säännöllisesti.

Vierailija
7/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mökötystä, koska tietää sinun inhoavan sitä.

Osoitatko muutoin hellyyttä, vai onko se vähentynyt (koska pelkäät ja tiedät sen heti johtavat yhdyntävaatimuksiin)? Voi olla, että miehesi aidostikin haluaa seksiä siksi, että kokee sen olevan merkki rakkaudestasi ja jos sinä et suostu, hän kokee itsensä torjutuksi ja mököttää sen takia.

Mutta sinuna juttelisin - mökötyksen uhallakin - miehen kanssa vakavasti asiasta. Älä syyttele, mutta tee selväksi, että mökötyksen ja kodinhoidon slarvaamisen ON loputtava. Miehesi saa suuttua ja olla eri mieltä, mutta on kohtuutonta reagoida noin. Ja että sinulla on oikeus ajoittain olla väsynyt.

Et nyt kerro, mitä pidät miehen kohtuuttomana seksihalukkuutena. Mutta ilman muuta oma libidosi saattaa olla nyt eritahtinen, pienen lapsen äitinä.

Yksi seikka kannattaa kuitenkin muistaa. Kun saa lapsen/lapsia, suhde seksiin muuttuu olennaisesti. Enää ei voi odottaa, että on halukas seksiin ja sitten vasta ryhtyy siihen. Tilaisuuksia spontaanille seksille ei lapsiperheen vanhemmilla vain yksinkertaisesti juurikaan ole! Seksiin pitää siis päättää ryhtyä ja herätellä siinä PROSESSIN AIKANA se halu.

Mutta ei kenenkään aina tarvitse olla valmiina...

Vierailija
8/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi päivää mököttänyt, ei tee mitään, ei töistä tullessa voi edes kauppakassia tuoda! :(

Ja kun juttelen, kuuntelee, mutta samantien kun lopetan rupeaa puristeleen ym ym. sama kun seinille puhusa