Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi itsetuntoni on niin olematon? Koko ajan päässäni kaikuu, että olen tyhmä, tyhmä, tyhmä...

Vierailija
12.02.2008 |

Tai ruma, ruma, ruma... Tavallaan tiedän kyllä olevani ihan normaaliälyinen ja en kai erityisen vastenmielisen näköinenkään, mutta tunnen silti itseni tyhmäksi, rumaksi ja noloksi. Auttakaa! Juurutan tämän häpeän ja luuseroinnin kohta varmaan lapsiinkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunteella.

Vierailija
2/4 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tämä kaikki sillä oletuksella, että olet kotiin jämähtänyt kotitalouskoneeksi itsesi tunteva äiti-ihminen, joka käy päivisin keskustelua vain lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet asiat voivat vaikuttaa tuohon. Kotikasvatus ja vanhempien nuiva asenne. Koulukiusaaminen. Työpaikkakiusaaminen. Alistava ja mitätöivä narsisti miehenä.

Sinun kannattaa yrittää purkaa tuota vaikkapa psykologin kanssa. Lähetettä voit pyytää vaikka terveyskeskuksen omalääkäriltä. Hommalle voi ja kannattaa tehdä jotain - hienoa, että sinulla on siihen tahtoa ja motivaatiota.

Vierailija
4/4 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omiin itse-epäilyihini tuntuu jossain määrin auttavan se että muistutan itseäni olematta vertailematta kaikkea itsessäni ja elämässäni aina juuri siihen, jolla ko. asia on KAIKKEIN parhaiten. Esim. joku on aina paljon kauniimpi kuin minä, mutta se ei sitten välttämättä ole se sama ihminen joka on paljon fiksumpi, tai jolla on paljon parempi työpaikka tai paljon ihanampi asunto, jne.

Kun jaksaisi muistaa, ettei kaikki se mikä ei ole täydellistä ole HUONOA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme