Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2286)
Onko muka kaulanen käynyt koulua? Tai onhan siellä se apukoulu tuommoselle
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkän kanssa oltiin samalla luokalla Teuvalla
No etpä voinut olla...sen oikee nimi on Jarkko Suo eikä mikään Lauri Tähkä.
Veltto Virtanen, eri aikaan tosin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppo Hovi, osasi jo opiskeluaikoina soittaa pianoa "sillä".
Siis pitääkö tämä paikkaansa? Että osaa osaa soittaa ”sillä”?
Kyllä, jotkut osaavat pimputtaa pienoa pipselillä, toiset taas osaavat kiillottaa pyttyjä pimpsulilla. Tämä perimätieto on olennainen osa av-sivistystä.
Nikita Fouganthine (alk. Juha Veikko Valjakkala, ent. Aslak Valdemar Ahonen, ent. Nikita Joakim Fouganthine) on käynyt kanssani samaa koulua. EI siis oltu siinä koulussa samaan aikaan kuitenkaan.
Sattumalta kuulin hänen entiseltä luokkakaveriltaan, että tykkäsi Tarzanista...loppu onkin historiaa.
Ellinooran kaa sama kurssi lukiossa, Blind Channelin Nikon kanssa sama luokka lukiossa ja yliopistossa
Vierailija kirjoitti:
Pelle Miljoonan :)
Eli siis Petri Tiili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppo Hovi, osasi jo opiskeluaikoina soittaa pianoa "sillä".
Siis pitääkö tämä paikkaansa? Että osaa osaa soittaa ”sillä”?
Kyllä, jotkut osaavat pimputtaa pienoa pipselillä, toiset taas osaavat kiillottaa pyttyjä pimpsulilla. Tämä perimätieto on olennainen osa av-sivistystä.
kyllä, kuulemma siis osaa soittaa 'sillä',
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkän kanssa oltiin samalla luokalla Teuvalla
No etpä voinut olla...sen oikee nimi on Jarkko Suo eikä mikään Lauri Tähkä.[/quote
Onko nyt nero olo?
Kova hevijätkä pitkine hiuksineen oli silloin. Voi niitä aikoja.
Saku Mäenalasen. Suosiosta en tiedä, kun olin itse vasta eskarilainen ja hän isompi, mutta tipahti kerran koulun katoksen katolta välitunnilla ja sai jonkinasteisen murtuman kalloon. Siitä puhui koko koulu ja silloin minäkin kuulin hänestä ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Saku Mäenalasen. Suosiosta en tiedä, kun olin itse vasta eskarilainen ja hän isompi, mutta tipahti kerran koulun katoksen katolta välitunnilla ja sai jonkinasteisen murtuman kalloon. Siitä puhui koko koulu ja silloin minäkin kuulin hänestä ensimmäistä kertaa.
Lisäyksenä vielä, että yhtäaikaa en ollut, mutta samasta koulusta tulleita myös Mikael Granlund ja Saara Aalto, kävivät joskus vierailemassa koululla.
Netta Skog, ihan mukava ja suosittu oli kouluaikoina jo. Vähän leuhka tosin ja kova jännittämään esiintyessään =)
Heikki Kinnusen ja Pekka Tiilikaisen
Exä oli Tuksun kanssa samassa koulussa. Pitää paikkansa että oli hyvä koulussa.
Kohuliikemies Peter Fryckmanin kanssa oppikoulussa.
Äärettömän kiltti. Ei koskaan sano pahaa sanaa kenestäkään, ei edes selän takana. Vähän hönö.
Ex-voimistelija Jari Mönkkösen (sen joka myöhemmin neliraajahalvaantui) kanssa samalla yläasteella.
Salkkareiden Katrin eli Jutta Lehtisen kanssa samassa yliopistossa. Häntä näin välillä ruokalassa. :)
Mozartin kanssa muskarissa Salzburgissa. Olemme pitäneet sittemmin jonkin verran yhteyttä.