Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLON kevät reimat sokokselle ja Stockalle ??

11.02.2008 |

millon saapuvat kevään reimat ja reimatecin sokokselle ja stockalle ? Mulla on ne etusetelit ja haluaisin juuri niillä asusteita + oranssia tec takkia ja haalaria... mutta tuntuu ettei niitä vielä näy eikä kuulu ja viime vuonna ostin kyllä juuri noilla alelapuilla kevään reimoja.

tuusis + 4 lasta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolassa oli ainakin minusta Stockalla kahta Reimatecia ja Sokoksella ties kuinkaa montaa (en tiedä riittääkö 10), mutta missään en ole kyllä oranssia nähnyt. Pikkuisen epäilyttää, että Sokokselle ei tulekaan, kun kerran ei ollut vielä ja noin montaa sorttia jo oli.

Mulle saa kertoa, että jos joku näkee jollain Stockalla Reimatec tai Reimatec+ välikausihanskoja sellaista sormikasmallia.

Vierailija
2/5 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kahta haalaria (tytöille se laventelin värisellä yläosalla oleva ja pojille oisko ollut sinivihreä). Keskustan Sokoksella sen sijaan oli monia eri malleja ja värejä, mutta ei mitään oranssia! Oranssia haalaria itsekin nimittäin etsiskelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalle siis voisi jo suunnata ;)

Mites ne ticketin irrottavalla fleecevuorella olevat setit (ovh 78¿) ? Mitä värejä on tarjolla ? Mietin ostaisinko päiväkotilaiselle 2v (80cm) vai jopa jommalle kummalle isommalle eskariin eli 116cm... ?

Harmi kuin oranssia takkia ei kait sitten stockalle ja sokokselle tule :((

tuusis + 4lasta

Vierailija
4/5 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tullut kivoja Reimateceja Stockalle. Ainakin minun makuun sopivia. Tosi tyylikäs beige takki isoille (sopii minusta kaupunkikäyttöönkin eikä vain piharymyämiseen, tosin on aika arka) ja sitten ainakin vihreää ja sitten beige-ruskea. Ja pienille beigeä haalaria ja jotain vihreää. En niin tarkkaan katsonut. Oranssia ei näkynyt.

Hanskoja, joita hain, ei vielä ollut. On kuulema tulossa.

Vierailija
5/5 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, sama pää kesät talvet - niin Stockan Ticketit sitä tummanvihreää.