Harmittaa, kun en saa orgasmia...kohtalotovereita?
Täytyykö mun tyytyä elämääni niin, etten koskaan saa miehen kanssa? Saan ainoastaan jollain surisevalla dildolla, jos käytän yhdynnän yhteydessä. Inhottaa aina vaan kaivaa se esiin..joskus harvoin saan niin, että sormetan itseäni samalla kun rakastelemme.
Mikä vittu mussa on vikana :´(? Asia on alkanut todella häiritsemään mua ja varmaan kohta seksihalutkin vähenee kun mitä sitä edes panemaan jos siitä ei saa täyttä nautintoa. Hyvältä tuntuu ja siihen se sitten jääkin.
Kommentit (5)
En tiedä varmaksi sanoa, mutta uskoisin, että suurin osa naisista ei saa yhdynnässä ilman jotain muuta kiihoketta. Osa naisista ei saa koskaan orgasmia!
Luulisin, että oma orkunsaantikykyni (onko sellaista sanaa??) johtuu siitä, että olen harrastanut itsetyydytystä alle kouluikäisestä asti. Olen siis opetellut tietämään, miten kiihotun ja miten saan itseni laukeamaan. Muistan harjoitelleeni erilaisia tapoja, mikä tuntui kivalta ja mikä vielä kivemmalta. En osaa sanoa koska sain ekan orkun, mutta aivan varmasti ennen 10 ikävuotta.
Enkä kerro tätä nyt elvistelläkseni, mutta en tarvitse orkun saantiin välttämättä mitään ulkopuolista kosketusta, riittää esim kun luen jotain kiihottavaa (eroottisia tarinoita esim Suomi24 seksi-palstalla) ja puristelen reisiä yhteen ja käytän lantionpohjanlihaksia.
Yhdynnässä saan, koska tiedän millaista kosketusta haluan ja tarvitsen ennen yhdyntää ja yhdynnässä, ja sanon sen miehelle. Mulla on käynyt tosi hyvä tuuri, että mut laukaisee tietyssä kiihottuneisuuden tilassa se, että mies laukeaa sisääni. Kun alan olla valmis, kerron miehelle että jos hän haluaa tulla niin tulkoon vaan, niin laukean sitten minäkin.
Ei tietenkään auta, että sanon, että orkkua varten naisen pitää olla täysin rentoutunut, jos sen saanti ei ole helppoa niin ole siinä sitten rento! Mutta suosittelisin jokaikiselle naiselle itsetutkiskelua ja itsensä opettelua, peilin kanssa tai ilman. Suihku tai vielä paremmin rentouttava kylpy, on yleensä hyvä paikka harjoitella suihkuttamalla lämmintä vettä klitorikselle. Vedenpitävä lelu on tosi kiva myös apuna. Ja paljon aikaa... Keskimäärin nainen tarvitsee yli 20 minuuttia kiihotusta voidakseen laueta mitenkään. Onhan teillä tarpeeksi esileikkiä ennen yhdyntää? Niin paljon, että se kalu on todellakin saatava sisään tai tulee hulluksi? Pitkä huumaava esileikki ON oikeasti monelle naiselle tärkeä, ja onneksi moni mies sen ymmärtää ja sen huomioi.
Haluan uskoa, että jokainen nainen voi oppia saamaan miehenkin kanssa, jahka osaa ensin saada itsekseen ja voi sitten neuvoa miehelle, mikä auttais. Miehet kyllä tuntevat oman veitikkansa AIKA hyvin, leikiteltyään sillä pikkupojasta lähtien eikä heillä ole juurikaan orgasminsaativaikeuksia... Miksei sama pätisi naiseen??
Tsemppiä teille ja toivottavasti iloisella harjoittelulla lopussa kiitos seisoo!
PS. Riippuu parisuhteesta ja miehestä, mutta joissain tapauksissa naisen orkun etsintä voi olla pariskuntaa ihanasti lähentäväkin asia, kunhan siitä ei tule paineita kummallekaan.
Kokeilin teininä enkä tuntenut mitään.
Saan kyllä orkun todella helposti siten, että olen kontillani hartiat patjassa, mies lykkii takaa samalla kun itse sormetan. Se onkin meidän lempiasentomme.
Mutta emätinorkkua kaipailen...
n70prosenttia naisista ei saa emätin eli yhdyntäorkkuja.
ja silti mustakin tuntuu välillä että olen ihan vajaa.. :) vaikka muulla tavoin saan kyllä aina ja yhdynnässäkin lelujen kanssa. jos naisetkin voisi vaikka naistenilloissa nostaa kätensä ylös ketkä saa yleensä yhdynnässä niin et ehkä tuntisi itseäsi niin oudoksi :)
Ensimmäisen yhdyntäorgasmin sain 18-vuotiaana. Saan aika helposti. Eli eipä taida vaikuttaa se, että minkä ikäisenä aloittaa.
Ainoa millä olen onnistunut saamaan on maata selällään suihkun alla ja antaa lämpimän veden tulla hellästi suoraan hanasta klitorikseen. Mutta meidän hana on niin paska, että se vesisuihku ei pysy tasaisena ja sit se ei taas onnistu.