Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otetaas uusiks...siis tuo yh-äideille kohdennettu viesti..

Vierailija
10.02.2008 |

Sori sori, tabulaattori teki tepposet. Haluaisin kysyä, minkäkokoisen kodin jaatte kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa? Itselläni edessä muutto avomiehen luota omaan kotiin lasten kanssa, mutta vuokra-asunto näillä nykyisillä neliöillä (150 neliötä) maksaa maltaita. Mahtuuko kaksioon? Voiko äiti muuttaa olohuoneen omaksi makuusopekseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiossa asutaan, 65 neliötä.

Juuri sopivan kokoinen ja ihanaa, kun on helppo pitää kämppä siistinä. Ennen sai siivota 6 tuntia että sai siivottua... Talo oli 150 neliötä.

Enää en muuttaisi isoon taloon asumaan. Jää niin paljon aikaa muuhun.

Vierailija
2/6 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei minulla ole työttömänä paljon vaihtoehtoja. Ei taida muualta kuin kaupungilta saada korkeintaa sen kaksion.

Itse ajattelin makuuhuoneeseen laittaa lapsen huoneen ja itselle sängyn olohuoneeseen, jolloin minulla tavallaan " yksiö" + lapsen huone.

Niin paljon vaan riippuu asunnon pohjasta sillä joissain kämpissä on lähes mahdotonta toteuttaa makkari-olkkari-yhdistelmää, etenkin jos on vain keittokomero, jolloin ruokapöydänkin pitäisi mahtua samaan tilaan.

Yksiötä en näe kovin mahdollisena vaihtoehtona, sillä se olisi liian suuri muutos ehkä lapsellekin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin 4h + keittiön ok-talon. Kustannukset jäävät lainanlyhennyksineen pienemmiksi kuin vuokra-asunnossa.

Vierailija
4/6 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

73 neliötä keskuspuiston kupeessa Helsingissä, 560 euroa kuussa vuokra.

Vierailija
5/6 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsen oman asunnon ostoa ja silloin joutuisin tyytymään kaksioon. Olen etsinyt asuntoa, jossa pohja sallisi sängyn itselle olkkariin jollain sermi, kirjahylly tai verhoerotuksella....Nyt kolmiossa olen huomannut, että kiva kun on tilaa, mutta makuuhuoneeni on kyllä käytössä vain nukkuessani, eli pärjään kyllä pelkällä sängyllä olohuoneessakin.

Vierailija
6/6 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ajatella pidemmälle. Lapset kuitenkin kasvavat aika nopeasti. Teinin kanssa kaksiossa on jo kohtalaisen vaikeaa, samoin jos itsellä on miesystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme