Naiset, mielipiteitä?
Joka päivä kun vien lapseni päiväkotiin, hoitajatar tulee luonnollisesti ottamaan lapsen vastaan.
Naisella on yleensä suurikaula-aukkoiset paidat ja huomiota herättävän kokoiset rinnat, joita tuntuu esittelevän mielellään - esimerkiksi venyttelee kädet kohti kattoa että oikein pullottaa, tai sitten kumartuu lattialle että näkee kaula-aukosta sisään.
Nainen on ikäiseni ja mietin että flirttaako nainen vai tykkääkö vaan esitellä itseään? Mielipiteitä?
Kommentit (5)
Vierailija:
Miksi et tee aloitetta vaikka niin selviä viestejä lähetän?
No tiedän että sinulla on omia lapsia ja mieskin kotona.
Entä omat lapsesi ja vaimosi?
Sitäpaitsi, vaikea on uskoa, että joku hoitotäti itseään jollekin isälle tyrkyttää...taitaa olla joku sun märkä päiväuni...
Arvasinkin että jos väärässä järjestyksessä vastaa (eli kotia ei mainitse heti), tulee noottia =)
Ja minua ei todellakaan haittaa hänen esittelynsä, olen pelkästään ilahtunut asiasta =)
Mutta kun tätä tapahtuu päivittäin pitkän ajan kuluessa, alkaa väkisten pohtimaan tarkoituksellisuutta.
niin miksi se ei lähettäisi ihan avoimia viestejä miehille? Tietääkö pakosti, kenen lapsen isä on varattu ja kenen vapaa?
Tai sitten se on vaan vähän bitch, joka tykkää esitellä sulojaan vapaille ja varatuille. On ehkä itsekin varattu. Jos kovasti vaivaa, niin kysy ihan suoraan: anteeksi, mutta yritätkö ehkä vihjata minulle jotakin?
Miksi et tee aloitetta vaikka niin selviä viestejä lähetän?