Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän antamien korujen kohtalo

Vierailija
09.02.2008 |

Mitä tekisin koruille, jotka exäni on minulle antanut?

En pidä niitä tunnesyistä, enkä halua säästellä niitä esim. mahdolliselle tyttärelleni...olisihan se vähän kornia!

Tunnen toisaalta loukkaavani exääni esim. myymällä korut, mutta so what, hän jätti minut jo kosittuaan minua! Ja onhan tästä jo monta vuotta aikaa...

Mistä saisin parhaimman hinnan koruista? Onko koruliikkeitä, jotka ostavat koruja yksityisiltä ihmisiltä vai veisinkö panttilainaamoon? Kuinka panttilainaamossa arvioidaan tuotteen hinta ja arvo? Toimiiko panttilainaamosysteemi jos tiedän etten koskaan tule lunastamaan tuotetta enää takaisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai pitää minun hänelle antami korut (itse pyysi saako pitää ja minusta se oli aivan luonnollista, nehän olivat hänen).

En vain voi pitää niitä, en haluakaan vaikka korut ovatkin kauniita.

Ap

Vierailija
2/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä voi myydä netissä, en mä missään huutonetissä rupea myymään...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs ex penäsi (eron hetkellä) antamiaan koruja takaisin. Tajusi sitten itsekin, että mitäs se niillä tekisi. Itse en missään nimessä haluaisi takaisin mitään, mitä annoin.

Tai jos et halua pitää niin käy kysymässä korukaupoista, paljonko maksavat. Kullasta saa paremmin hyvitystä, jos vaihtaa uuteen tuotteseen, romukullan arvo on tosi pieni. Tai sitten teetät niistä mieleisesi korun, jos materiaalia on paljon. Yksinkertaisen sormuksen saa aika kohtuuhintaan.

Vierailija
4/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikaulakoru, hopeasormus, kolme afrikkalaista käsirengasta (ovat vissiin kultaa ja jotain vihreää kiveä...)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi