Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lopettaa vauvan yösyöttämisen? Miten?

Vierailija
09.02.2008 |

Vauva 7kk ja syö kiinteitä hyvin. Aamupuuro, lounas, päivällinen, iltapuuro. Lisäksi rintaa.

Lapsi herää kuitenkin syömään yöllä todella monta kertaa. Huutaa tissiä, muuhun ei tyydy. Alan olla aika väsynyt. Olisiko tuota yösyöttämistä mahdollista lopetella jo nyt, vai olenko liian aikaisessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se vaatii pitkää pinnaa, uskoa omaan itseensä ja jossain tapauksissa korvatulppia... Jos aloitat tämän yösyötöstä poisopettamisen, et voi lopettaa sitä kesken ja palata takaisin, muutenhan olet turhaan rääkännyt vauvaasi. Mutta kyllä vauvat ovat yleensä hyviä oppimaan uusille tavoille, kun opettaja vaan on tarpeeksi sinnikäs.

Meillä on vauvat opetettu pois yösyömisistä erilaisin keinoin, yhdelle riitti se, että annoin tutin, toiselle se, että ilmoitin vaan yöllä kun heräsi, että hyvää yötä, nyt on yö ja yöllä nukutaan ja toistin asiaa useita kertoja, en ottanut vauvaa kertaakaan pois sängystään, vaan hyräilin ja laulelin monotonisella äänellä, että " nyt nukutaan, nyt nukutaan" .... Kolmas oppi ihan itsestään nukkumaan ja neljäs ja viimeinen sai ihan suosiolla rintaa 10-kuiseksi asti, kun en raaskinut itse lopettaa, kun tiesin että tämä on meidän viimeinen vauveli...:-) Tsemppiä vaan, t. Neljän äiti

Vierailija
2/3 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan röyhyttänyt kunnolla? Meillä ukkeli huusi muka nälkäänsä kun oli jäänyt ilmaa masuun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen lopetti kanssa itse yösyömisen 3kk iässä. Siksi olen vähän pihalla. Tajusin vain äsken, että hei, minähän voisin jo ihan oikeasti nukkua öisin :)

Ei ole ilmaa. Todella rauhallinen tapaus, ei ole ollut ilmavaivoja. Tähän tissihuutoon ei auta mikään muu kuin äidin tissi. Isän sylittely vaan pahentaa asiaa ;) Korvatulppia siis ostamaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän